Μια νέα σελίδα στην παρουσία της στην ελληνική αγορά ανοίγει η LG Electronics Hellas, επενδύοντας στρατηγικά σε έξυπνες και εντοιχιζόμενες οικιακές συσκευές, σχεδιασμένες για το κοινό που αναζητά υψηλή ποιότητα και τεχνολογική υπεροχή. Η εταιρεία ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με φούρνους, επαγωγικές εστίες, πλυντήρια πιάτων και φούρνους μικροκυμάτων, ενσωματώνοντας στις συσκευές αυτές δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας, έξυπνης διαχείρισης και τεχνητής νοημοσύνης.
Όπως τόνισε ο Άρης Κούτελος, γενικός διευθυντής της LG στην Ελλάδα, ο στόχος είναι ξεκάθαρος: να ενισχυθεί η παρουσία της εταιρείας στο premium τμήμα της αγοράς, μέσα από τεχνολογία που μετατρέπει τις συσκευές της κουζίνας σε ένα πραγματικό «κέντρο ελέγχου» του σύγχρονου σπιτιού.
Η στροφή της εταιρείας στο «πάνω ράφι», όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Κουτελός, δεν είναι τυχαία. Οι καταναλωτές που επενδύουν πλέον σε λευκές συσκευές, δεν αναζητούν απλώς λειτουργικότητα, αλλά αισθητική, καινοτομία και δυνατότητες διασύνδεσης με το smart home οικοσύστημα. Η LG απαντά σε αυτή την ανάγκη με την πλατφόρμα ThinQ, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των συσκευών από smartphone, την εξ αποστάσεως διάγνωση προβλημάτων και την εξατομικευμένη χρήση.
Η Ελλάδα στους πρώτους σταθμούς
Ενδεικτικό της σημασίας της ελληνικής αγοράς για τον κορεατικό κολοσσό είναι το γεγονός ότι η χώρα μας αποτελεί μόλις την τρίτη πανευρωπαϊκά όπου λανσάρονται οι νέες εντοιχιζόμενες σειρές. Η απόφαση αυτή δείχνει τη στροφή της εταιρείας (που ως τώρα απέφευγε στρατηγικά την αγορά του οικιακού εξοπλισμού) και τη σαφή πρόθεση να κερδίσει έδαφος σε μια αγορά με ιδιαίτερη δυναμική, αλλά και απαιτητικό κοινό.
Μάλιστα, σε διάστημα μόλις δύο μηνών από το επίσημο λανσάρισμα, η LG απέσπασε μερίδιο αγοράς 1,3% στις εντοιχιζόμενες συσκευές, γεγονός που θεωρείται εξαιρετικά θετικό για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο φούρνος ως «υπολογιστής κουζίνας»
Η νέα σειρά προϊόντων της LG έρχεται να επαναπροσδιορίσει την έννοια της οικιακής συσκευής. Φούρνοι με τετραπλή υάλωση και λειτουργία InstaView, επαγωγικές εστίες με δυναμικά σημεία θερμότητας και μοντέλα πλήρως διασυνδεδεμένα με Wi-Fi δεν είναι πλέον μελλοντικά σενάρια, αλλά το νέο παρόν στην premium κουζίνα.
«Σήμερα, οι οικιακές συσκευές έχουν πλησιάσει την εμπειρία ενός υπολογιστή – και σε κάποιες περιπτώσεις, την έχουν ξεπεράσει» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κούτελος, τονίζοντας ότι η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο στις τηλεοράσεις, αλλά πλέον "μετακομίζει" δυναμικά και στην κουζίνα.
Σταθερότητα, όχι μαζικότητα
Η LG ξεκαθαρίζει πως η στρατηγική της δεν βασίζεται στην ποσότητα, αλλά στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Στη θέση του μαζικού όγκου πωλήσεων, η εταιρεία επιλέγει να ενδυναμώσει την εικόνα της μέσω της διάθεσης μόνο των πιο καινοτόμων και εξελιγμένων προϊόντων της μητρικής εταιρείας. Όπως σημειώθηκε στη χθεσινή παρουσίαση, «ό,τι πιο premium παράγεται διεθνώς, φτάνει και στην ελληνική αγορά».
Η επόμενη μέρα
Στους σχεδιασμούς της LG περιλαμβάνεται και η είσοδος σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα ελεύθερα φουρνάκια μικροκυμάτων και τα μεγάλα ψυγεία – προϊόντα που θα ενταχθούν στο χαρτοφυλάκιο μόλις σταθεροποιηθεί η αγορά. Επίσης, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να εξεταστούν ξανά συσκευές όπως laptops ή σκούπες υψηλής απόδοσης, που δεν διατίθενται προς το παρόν στην Ελλάδα.