Οι πωλήσεις μπύρας της Heineken σημείωσαν μείωση στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, καθώς οι διαμάχες με λιανικούς εμπόρους σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες επηρέασαν αρνητικά τον όγκο των πωλήσεων και περιόρισαν την ικανότητα της εταιρείας να εκμεταλλευτεί τον καλοκαιρινό καύσωνα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, αποτέλεσμα χειρότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών.
Η βασική αιτία εντοπίζεται στη Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken αντιμετώπισε παρατεταμένες διαπραγματεύσεις τιμών με ομάδες λιανεμπόρων, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από ό,τι είχε αρχικά αναμενόμενο.
Οι μακροχρόνιες αυτές διαπραγματεύσεις σε αγορές όπως η Γαλλία, η Ολλανδία και η Ισπανία επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις, όπως τόνισε η εταιρεία. Παρά ταύτα, η Heineken διατήρησε τις εκτιμήσεις της για λειτουργικά κέρδη της τάξης του 4-8% για το σύνολο της χρονιάς.