Τη διάσπαση της σε δύο ξεχωριστές και ανεξάρτητες επιχειρηματικές οντότητες ανακοίνωσε η Kraft Heinz Company, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου που αποσκοπεί στην επιτάχυνση της κερδοφορίας, την ενίσχυση της αποδοτικότητας και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους σε βάθος χρόνου.
Ο Miguel Patricio, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, επισήμανε ότι η σημερινή «περίπλοκη δομή» της εταιρείας δυσχεραίνει την αποτελεσματική κατανομή κεφαλαίων και την προτεραιοποίηση στρατηγικών πρωτοβουλιών.
Με το νέο σχήμα, η Kraft Heinz φιλοδοξεί να δημιουργήσει δύο διακριτούς πυλώνες που θα εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες της αγοράς, τόσο σε διεθνές όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.
Global Taste Elevation
Η πρώτη εταιρεία που θα προκύψει, ονόματι Global Taste Elevation Co., θα φιλοξενεί την ketchup Heinz και άλλα εμβληματικά brands, όπως η Philadelphia αλλά και το Kraft Mac & Cheese. Περίπου το 75% των εσόδων προέρχεται από προϊόντα όπως σάλτσες, αλείμματα και καρυκεύματα, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων προέρχεται από αναδυόμενες αγορές (20%) και από τον τομέα ειδών εκτός σπιτιού (20%). Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστός ποιος θα ηγηθεί της νέας εταιρείας.
North American Grocery
Η δεύτερη εταιρεία με την ονομασία North American Grocery Co. θα εστιάσει στην αγορά της Βορείου Αμερικής, ενώ θα φιλοξενεί brands, όπως Oscar Mayer, Kraft Singles και Lunchables. Η νέα εταιρεία θα έχει επικεφαλής τον σημερινό CEO της Kraft Heinz, Carlos Abrams-Rivera.
Στη σημερινή της μορφή, η εταιρεία ιδρύθηκε το 2015, μετά την ενοποίηση της πρώην Kraft Foods με την H.J. Heinz. Το «διαζύγιο» αναμένεται να οριστικοποιηθεί στο β’ εξάμηνο του 2026.