Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Imperial Brands: Καμπανάκι για ευρω-φόρο στα καπνικά - Ποντάρει σε Davidoff και Blu & Pulze για την ελληνική αγορά

Καμπανάκι για τις επιπτώσεις της υπερβολικής φορολογίας στα καπνικά προϊόντα που σχεδιάζει η Κομισιόν, όπως έγραψε η «Η», έκρουσε και ο Νίκος Νικηφορίδης, επικεφαλής της Imperial Brands Hellas, γνωστής από το brand Davidoff, αλλά και τα καπνικά νέας γενιάς Pulze και Blu.

«Η κυβέρνηση ξεκάθαρα δείχνει ότι ξέρει τα προβλήματα» τόνισε ο κ. Νικηφορίδης στον απόηχο της τοποθέτησης του υπουργού Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη στο Ecofin για το θέμα.

Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, οι συνεχόμενες αυξήσεις στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης το 2015 οδήγησαν το λαθρεμπόριο από το 3%-5% σε εκρηκτικά επίπεδα 23,5%. Παρά τις προσπάθειες περιορισμού τα επόμενα χρόνια, το ποσοστό παραμένει υψηλό στο 17,5%, με το Δημόσιο να χάνει 438 εκατ. ευρώ ετησίως.

Ο κ. Νικηφορίδης υπογράμμισε την ανάγκη σταθερότητας και λογικής στον φορολογικό σχεδιασμό, προειδοποιώντας ότι οποιαδήποτε άτακτη αύξηση μπορεί να πλήξει την ανταγωνιστικότητα της αγοράς και να ενισχύσει ξανά τη «μαύρη αγορά». «Εμείς δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά υπό προϋποθέσεις και σταδιακά. Αλλά και πάλι αυτό αν προχωρήσει θα είναι από το 2028» είπε ο κ. Νικηφορίδης

Πώς κινείται η Imperial στην ελληνική αγορά 

Η Imperial Brands Hellas, μέλος του διεθνούς ομίλου με παρουσία σε 120 χώρες, ενισχύει σταθερά τη θέση της στην ελληνική αγορά νικοτίνης, εστιάζοντας σε νέα, καινοτόμα προϊόντα. Σύμφωνα με τον κ. ΝΙκηφορίδη ίδιο, και το 2025 είναι μια χρονιά με έντονο επενδυτικό χαρακτήρα.

  • Κατέχει το 11,2% της συνολικής αγοράς καπνικών στην Ελλάδα.
  • Είναι πρωτοπόρος στα ηλεκτρονικά τσιγάρα μιας χρήσης, με 43,2% μερίδιο αγοράς, αυξημένο κατά 10% από πέρυσι.
  • Στα θερμαινόμενα προϊόντα, διατηρεί παρουσία με 3,6% μερίδιο, παρά τον έντονο ανταγωνισμό.

Το 2024 η εταιρεία σημείωσε καθαρό τζίρο 87 εκατ. ευρώ, ενώ η φορολογική της συνεισφορά ξεπέρασε τα 317 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν κατά 20% και οι καθαρές πωλήσεις προϊόντων νέας γενιάς άγγιξαν το 43% της αξίας του χαρτοφυλακίου της, μέσα σε μόλις πέντε χρόνια παρουσίας στον τομέα.

Καθοριστική υπήρξε η συμβολή της κατηγορίας των προϊόντων νέας γενιάς που ενίσχυσε τη συμμετοχή στη συνολική καθαρή αξία των πωλήσεων φτάνοντας το 43,2% έναντι 34% στην προηγούμενη χρήση, μία επίδοση που οφείλεται στην ανάπτυξη του blu και στη σταθερή ενδυνάμωση τόσο των ηλεκτρονικών όσο και των θερμαινόμενων προϊόντων. Την ίδια στιγμή, η παραδοσιακή κατηγορία των καπνικών προϊόντων παρέμεινε ισχυρή με το Davidoff και Rizla να διατηρούν τη θέση τους στην αγορά και να ενισχύουν το αποτύπωμα της εταιρείας.

Ο κ. Νικηφορίδης τόνισε πως ο στόχος για την επόμενη πενταετία είναι διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, με έμφαση στην ηγετική θέση στα ηλεκτρονικά προϊόντα και την περαιτέρω ενίσχυση στα θερμαινόμενα.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ