Με στόχο τη σωστή ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τη νέα εθελοντική πρωτοβουλία για μείωση τιμών που τέθηκε σε ισχύ στις 15 Οκτωβρίου, η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕΛ) εξέδωσε διευκρινιστική επιστολή, στην οποία αποσαφηνίζονται οι όροι και το εύρος εφαρμογής του μέτρου από τις επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Σύμφωνα με την ΕΣΕΛ, η πρωτοβουλία αφορά περισσότερους από 2.000 κωδικούς προϊόντων που θα προσφέρονται με μειωμένες τιμές σε όλα τα σούπερ μάρκετ της χώρας. Στη λίστα περιλαμβάνονται τόσο επώνυμα προϊόντα όσο και είδη ιδιωτικής ετικέτας, ανάλογα με τη γκάμα και την εμπορική πολιτική κάθε αλυσίδας.
Διαφορετικά προϊόντα, διαφορετικά χρονικά διαστήματα
Η Ένωση επισημαίνει πως η εμφάνιση των προϊόντων με μειωμένες τιμές θα πραγματοποιείται σταδιακά, σε διαφορετικές χρονικές περιόδους μέχρι το τέλος του έτους. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές ενδέχεται να βλέπουν διαφορετικές προσφορές ανά εβδομάδα ή μήνα, ανάλογα με την αλυσίδα και τη συνεργασία της με τους προμηθευτές.
Η ΕΣΕΛ διευκρινίζει ακόμη ότι η συλλογή των προϊόντων που εντάσσονται στην πρωτοβουλία διαφέρει ανά κατάστημα, καθώς εξαρτάται από το μέγεθος, τον διαθέσιμο χώρο και το εύρος κωδικών κάθε σημείου πώλησης.
Επιπλέον, επειδή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ποικίλλουν από αλυσίδα σε αλυσίδα, δεν είναι δυνατό όλα τα καταστήματα να διαθέτουν το σύνολο των προϊόντων της λίστας.
«Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία»
Η Ένωση υπογραμμίζει ότι, όπως και πέρυσι, οι επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα της Πολιτείας για τη νέα αυτή εθελοντική δράση στήριξης των νοικοκυριών.
«Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντι στην ελληνική κοινωνία», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΣΕΛ, «η επιχειρηματική κοινότητα συνεργάζεται εκ νέου με την Πολιτεία, με στόχο την ενίσχυση των πιο ευάλωτων καταναλωτών και τη συγκράτηση του κόστους διαβίωσης».