Νέα
  • ΓΔ: 932.96 +2.10%
  • Τζίρος: 86,63 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Cafetex: Πηγαίνει καλύτερα από την αγορά - Μπαίνει στη Σκανδιναβία

Καλύτερα από τον μέσο όρο της αγοράς καφέ στο οργανωμένο λιανεμπόριο (ο οποίος στο εννεάμηνο ανερχόταν στο 6%-7%) τρέχει φέτος η Cafetex, όπως ανέφερε στην «Ημερησία» ο πρόεδρος & CEO της εταιρείας, Γιάννος Μπενόπουλος.

Ωστόσο, ο κ. Μπενόπουλος υπογράμμισε ότι είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, για τη συνολική πορεία της εταιρείας φέτος, το τελευταίο δίμηνο της χρονιάς, το οποίο παραδοσιακά αποτελεί ισχυρό διάστημα για την Cafetex, καθώς πουλάει σημαντικές ποσότητες καφέ φίλτρου.

Οι νέες γεύσεις

Η σημαντικά βελτιωμένη εικόνα της Cafetex αποδίδεται και στην επέκταση της παρουσίας της στα ράφια των σούπερ μάρκετ, όπου ήδη έχει βάλει 15 κωδικούς. Στις φετινές προσθήκες περιλαμβάνονται αρωματικές κάψουλες espresso -οι οποίες αποτελούν και μία από τις βασικές τάσεις στην αγορά- με τις εξής γεύσεις Coffeeway:

  • Φουντούκι (Exquisite Hazelnut)
  • Βανίλια (Delicious Vanilla)
  • Καραμέλα (Delightful Caramel)

Οι παραπάνω κάψουλες είναι συμβατές με τις μηχανές Nespresso.

Εορταστική edition

Παράλληλα, για τις γιορτές η εταιρεία έχει βγάλει στην αγορά χριστουγεννιάτικο αρωματικό καφέ φίλτρου, τον Coffeeway Christmas Spirit.

Έκλεισε συμφωνία για διανομή σε σκανδιναβική αλυσίδα

Εκτός Ελλάδας, μετά την Κύπρο, όπου θυμίζουμε ότι το περασμένο καλοκαίρι υπέγραψε συμφωνία αντιπροσώπευσης για την εκεί αγορά με την ΚΕΟ -η οποία, σύμφωνα με τη διοίκηση, πάει καλά στις πρώτες τοποθετήσεις- η εταιρεία έκλεισε συμβόλαιο με εταιρεία διανομής σε χώρες της Σκανδιναβίας, για την προώθηση προϊόντων της Cafetex σε supermarkets.

Στρατηγική

Η στρατηγική της εταιρείας παραμένει σταθερή και στοχεύει:

  • Στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων, με έμφαση στην καινοτομία και την ποιότητα.
  • Στην αύξηση των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων, Coffeeway και Brazita.
  • Στην επένδυση σε νέες καινοτόμες κατηγορίες προϊόντων.
  • Στην ενίσχυση της διανομής στη μικρή λιανική, καθώς και στο κανάλι των επαγγελματικών πωλήσεων στην Ελλάδα.
  • Στην ανάπτυξη πωλήσεων σε αγορές του εξωτερικού, κυρίως μέσω αποκλειστικών αντιπροσώπων για την διάθεση επώνυμων προϊόντων.

Συγκράτησε την κερδοφορία

Θυμίζουμε ότι πέρυσι η εταιρεία, παρά τη σημαντική υποχώρηση των πωλήσεων (κατά 15%, στα 9,41 εκατ. ευρώ) λόγω πανδημίας, κατάφερε να συγκρατήσει την κερδοφορία της καθώς το μικτό κέρδος ανήλθε σε 2,71 εκατ. ευρώ (+4,13% από το 2019), τα EBITDA ενισχύθηκαν οριακά (0,67%, στα 1,65 εκατ. ευρώ), ενώ τα καθαρά κέρδη υπέστησαν μικρή πτώση της τάξης του 3,11% (751 χιλ. ευρώ).

Σε ό,τι αφορά την αύξηση της μικτής κερδοφορίας, αυτή αποδίδεται από τη διοίκηση κατά κύριο λόγο στην επίτευξη βελτιωμένων συμφωνιών στην αγορά πρώτων υλών και στην αύξηση της παραγωγικότητας.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ