Νέα
  • ΓΔ: 899.16 +0.17%
  • Τζίρος: 82,67 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Intracom: Συζητάμε με επενδυτές για την Intrakat - Επιβεβαιώνει το deal

Στην επιβεβαίωση των συζητήσεων με επενδυτές για την Intrakat προχώρησαν με κοινή τους ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο Αθηνών, Intracom Holdings και Ιntrakat

Συγκεκριμένα, η Intracom Holdings (ATHEX: INTKA) σε απάντηση της υπ΄αριθμ. πρωτ. 1601/30.06.2022 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαογοράς με αφορμή σημερινά δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου, ανακοινώνει τα ακόλουθα:

«H Εταιρεία επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με επενδυτές για ενδεχόμενη συναλλαγή που αφορά τη συμμετοχή της Εταιρείας στην INTRAKAT, χωρίς να υπάρχει συμφωνία μέχρι σήμερα.

Προς τούτο η Εταιρεία, προς προστασία του επενδυτικού κοινού, αλλά σε ανταπόκριση της εμπιστοσύνης που το ευρύ κοινό δείχνει σ΄αυτήν, τηρούσα τις προβλεπόμενες από την ισχύουσα νομοθεσία υποχρεώσεις, διαβεβαιώνει για ακόμη μια φορά ότι όταν συντρέχει γεγονός, η δημοσιοποίηση του οποίου αναμένεται εύλογα να επηρεάσει την αγορά των μετοχών της, προβαίνει η ίδια υπεύθυνα στη δημοσιοποίησή του».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι αναφορικά με τα δημοσιεύματα που υπήρξαν για την επικείμενη είσοδο στην Intrakat των εφοπλιστών και πρώην βασικών μετόχων στον όμιλο Ελλάκτωρ, Δημήτρη Μπάκου και Ιωάννη Καϋμενάκη, ο αντιπρόεδρος του Ομίλου, Δημήτρης Κούτρας, χθες, στο περιθώριο της τακτική γενικής συνέλευσης των μετόχων της, σημείωνε: «Για να τελειώσω με τα δημοσιεύματα, εμείς είμαστε ένα θεσμικό όργανο και σαν Intrakat δεν έχουμε τίποτα να πούμε για αυτά, ούτε κουβέντες κάνουμε. Αυτά θα ανακοινωθούν, αν υπάρχουν κουβέντες, που δεν ξέρω αν υπάρχουν, από εκεί που πρέπει».

Intrakat: Κλείνει το μάτι για είσοδο στο διαγωνισμό της Αττικής Οδού

Οπως έγραφε σήμερα το πρωί η imerisia.gr, ο αντιπρόεδρος της IntrakatΔημήτρης Κούτρας εξέφρασε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στη διεκδίκηση της νέας παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Η εταιρεία δεν συμμετείχε στη φάση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όμως βάσει διαγωνισμού μπορεί να ενταχθεί σε κάποιο από τα σχήματα που έχουν έδωσαν το «παρών» στην πρώτη φάση του μεγάλου αυτού διαγωνισμού.

Είναι άλλωστε και η μοναδική από τις Big 5 που επέλεξε να μη συμμετάσχει στον διαγωνισμό που πραγματοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ. Να σημειωθεί πως η Intrakat διαθέτει το 13% του αυτοκινητόδρομου Μορέα, κάτι που αυτόματα τη βάζει «εντός» του περιβάλλοντος του διαγωνισμού.

Να θυμίσουμε πως τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον είναι τα παρακάτω:

  1. ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
  2. GRUPPO FININC – INC SpA
  3. Ενωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και «First Sentier  ARK HOLDCO S.a.r.l.»
  4. Ενωση προσώπων «VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.»
  5. Ενωση προσώπων «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE»
  6. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A.» και «RUBICONE BIDCO S.A.»
  7. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.AR.L.» και «FINCOP INFRASTRUCTURE LTD» (όμιλος Κοπελούζος)
  8. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «VAUBAN» – «DIF» – «EGIS»

 
Σύμφωνα με τα όσα έχουν ειπωθεί μέχρι σήμερα, στο επόμενο χρονικό διάστημα το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορέσει να προχωρήσει στη δεύτερη φάση του μεγάλου διαγωνισμού που θα είναι η πιο ουσιώδης, καθώς θα μας φέρει στη στιγμή της αλήθειας που θα είναι η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών.

Όπως φαίνεται και από την τοποθέτηση των ελληνικών τεχνικών εταιρειών, λόγω της φύσης του διαγωνισμού για τη νέα 25ετή περίοδο παραχώρησης της υφιστάμενης Αττικής Οδού, απευθύνεται λιγότερο σε κατασκευαστικές εταιρείες και περισσότερο σε funds με εξειδίκευση στη διαχείριση υποδομών αλλά και private equity.

Οι ελληνικοί όμιλοι έχουν συμμαχήσει με διαφορετικά funds. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τη First Sentier, η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και η ΑΒΑΞ με την ADRIAN, ο Κοπελούζος με την MACQUARIE, η Μυτιληναίος με τη Vinci και τη Mobility Partners.

Συνεχίζει το ράλι νέων έργων η Ιntrakat

Να θυμίσουμε πως η Intrakat φέτος συνεχίζει το μεγάλο μπάσιμο που έχει κάνει στα μεγάλα έργα υποδομών. Είναι προσωρινός ανάδοχος μαζί με την ΤΕΡΝΑ και την ΑΚΤΩΡ στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, την πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ στο έργο-ΣΔΙΤ του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη, με την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ στο έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, φτάνοντας το ανεκτέλεστό της στα 1,1 δισ. ευρώ, αριθμός-ρεκόρ για την εταιρεία.

Παράλληλα έχει αναλάβει με την Bouygues ως Early Contractor Involvement στον Marina Tower στο Ελληνικό, κάτι που της δίνει το προβάδισμα στην κούρσα για την ανάληψη του κατασκευαστικού αντικειμένου που ξεπερνά τα 300 εκατ. ευρώ και που πρόκειται να ξεκινήσει το 2023. Η σχετική απόφαση θα ληφθεί από τη Lamda Development. Πρόσφατα, σε δημοσιογραφική επίσκεψη, ο CEO της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, είχε χαρακτηρίσει «άριστη» τη συνεργασία με το ελληνογαλλικό δίδυμο.

Στα δημόσια έργα η Intrakat έχει υπογράψει σύμβαση κατασκευής με την ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα-Βόλος, ενώ είναι θέμα χρόνου και μια δεύτερη υπογραφή με τη σιδηροδρομική εταιρεία για τα έργα β' φάσης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ