Νέα
  • ΓΔ: 1392.62 +0.83%
  • Τζίρος: 120,44 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττική οδός: Νέος «μνηστήρας» η Intrakat

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
Αττική Οδός / Πηγή: Eurokinissi

Νέος... μνηστήρας μπαίνει στο παιχνιδι για την Αττική Οδό. Mε 30% θα συμμετάσχει στη διεκδίκηση της παραχώρησης της Αττικής Οδού η Intrakat.

Αυτό είναι το μεγάλο νέο που προέκυψε από τη σημερινή Γενική Συνέλευση της εταιρείας.

Εκτός από την έγκριση της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 100 εκατ. ευρώ, ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα διεκδικήσει τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού κατά 30%, σε σχήμα που θα συμμετέχει μαζί με τo σχήμα BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A. που έχει ήδη περάσει στη Β` φάση του διαγωνισμού που πραγματοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Εξάρχου, εμφανώς συγκινημένος χαρακτήρισε την σημερινή ημέρα ιστορική. Όπως σημείωσε, πλέον η εταιρεία έχει την απαραίτητη επάρκεια για να μπορέσει να διεκδικήσει τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία. Στα ενδιαφέροντα της ΙΝΤΡΑΚΑΤ είναι κυρίως τα έργα παραχωρήσεων και ΣΔΙΤ.

►Διαβάστε επίσης: Αττική Οδός: Μειωμένα διόδια προβλέπει η νέα σύμβαση παραχώρησης

Σχετικά με την κερδοφορία ο κ.Εξάρχου εκτίμησε ότι φέτος θα πάμε σε break even και από την επόμενη χρήση προσδοκάται ότι θα είναι κερδοφόρα. «Στόχος μας είναι η ισχυρή ανάπτυξη της ΙΝΤΡΑΚΑΤ τα επόμενα χρόνια με ισχυρή κεφαλαιακή βάση προκειμένει να πετύχει την εκτέλεση κερδοφόρων και ποιοτικών έργων», είπε χαρακτηριστικά.

Σε συνομιλία που είχε ακολούθως με δημοσιογράφους ο ισχυρός άνδρας της ΙΝΤΡΑΚΑΤ τόνισε πως είναι η εποχή τέτοια που δεν μπορεί κάποιος να πηγαίνει στις τράπεζες για δανεισμό, άρα δημιουργείται μια υγιής εταιρεία που θα ικανοποιεί τις υποχρεώσεις της και θα κινηθεί μελλοντικά κερδοφόρα. «Θέλουμε να προσελκύσουμε τους καλύτερους προμηθευτές και υπεργολάβους και να είμαστε σε θέση να είμαστε οικονομικά επαρκείς και να μην τρέχουμε στις τράπεζες».

Σχετικά με τους νέους διαγωνισμούς ο κ. Εξάρχου σημείωσε πως είμαστε σε μια εποχή που τα έργα είναι περισσότερα από αυτά που μπορούν οι τεχνικές εταιρείες να αναλάβουν και να εκτελέσουν. Όπως είπε, «Δεν αρκεί μόνονα πάρεις ένα έργο, πρέπει να μπορείς να το εκτελέσεις». Σήμερα το ανεκτέλεστο της εταιρείας φτάνει τα 1,3 δισ. ευρώ. Τα μισά χρήματα της αύξησης θα κατυεθυνθούν ακριβώς για αυτό τον σκοπό.

Υπενθυμιζεται ότι οι οκτώ, έως τώρα, διεκδικητές της σύμβασης είναι: η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners, ο διεθνής όμιλος Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF και η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ