Νέα
  • ΓΔ: 1381.07 +1.13%
  • Τζίρος: 104,37 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Procter & Gamble Ελλάς: Υπερτετραπλασίασε τα κέρδη της - Στα 276 εκατ. ο τζίρος

Στην κατ’ αξία αύξηση των πωλήσεων στην αγορά και στην ταυτόχρονη στόχευση διεύρυνσης του μεριδίου της στοχεύει για τη χρήση 2022-2023 η διοίκηση της Procter & Gamble Ελλάς, «με βάση τις γενικότερες εκτιμήσεις ως προς την εσωτερική κατανάλωση σε συνδυασμό με την ελκυστικότητα των προϊόντων της στους καταναλωτές», όπως αναφέρεται στην τελευταία οικονομική έκθεση της εταιρείας.

Αναφορικά με τη χρήση 2021-2022 που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του τρέχοντος έτους, η Procter & Gamble Ελλάς εμφάνισε βελτιωμένες πωλήσεις κατά 8,4% και ανήλθαν στα 276 εκατ. ευρώ.

Εστίαση στην καινοτομία

Σύμφωνα με τη διοίκηση, «οι συνεχιζόμενοι κραδασμοί από την πανδημία, σε συνδυασμό με το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία επέφερε ακόμα μεγαλύτερη κρίση σε όλα τα επίπεδα. Η εστίαση στην καινοτομία στις κατηγορίες των προϊόντων στις οποίες επιχειρούμε, παρέμεινε στο επίκεντρο της επιχείρησης».

Την ίδια στιγμή, η διατήρηση της ομαλότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα αποτέλεσε στρατηγική προτεραιότητα της εταιρείας προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα υγείας και υγιεινής που οι καταναλωτές χρειάζονται στην καθημερινότητά τους.

Συμπίεση του μικτού περιθωρίου κέρδους

«Απόρροια των προκλήσεων αυτών ήταν και η συμπίεση του μικτού περιθωρίου κέρδους (-1.4%), προκειμένου να συνεχίζουμε να επενδύουμε στην επικοινωνία και ανάδειξη της καινοτομίας μας και στη δημιουργία αξίας για το εμπόριο και τους καταναλωτές μας».

Η Procter & Gamble Ελλάς, δεν σταμάτησε να επενδύει σε προγράμματα με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και στην κοινωνία (13 πάρκα τσέπης σε 1,5 χρόνο για πιο βιώσιμες πόλεις, Pampers Preemies στα μαιευτήρια για τα πρόωρα μωρά, Ariel Ithaca για στήριξη των άστεγων συνανθρώπων μεταξύ άλλων).

Υψηλές οι δαπάνες διαφήμισης – Μειωμένα τα έξοδα

Ακόμη, το συνολικό ύψος των δαπανών της εταιρείας για προβολή και διαφήμιση, που διαμορφώθηκε στα 51,8 εκατ. ευρώ έναντι 50,9 εκατ. στην χρήση 2020/2021, αντανακλά «την σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην προβολή και υποστήριξη των προϊόντων μας».

Παράλληλα, η εταιρεία συνέχισε να μειώνει τις δαπάνες «που δεν προσθέτουν αξία στους καταναλωτές μας. Μέσα από την βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και την επένδυση σε νέες τεχνολογίες, τα έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας (εξαιρουμένων των προβλέψεων) μειώθηκαν σε 7,4 εκατ. ευρώ έναντι 7,9 εκατ. πέρυσι».

«Αυγάτισαν» τα κέρδη

Χάρη στη μείωση των εξόδων, η εταιρεία εμφάνισε υπερτριπλασιασμό των προ φόρων κερδών, στα 18,51 εκατ. ευρώ και υπερτετραπλασιασμό της καθαρής κερδοφορίας, στα 14,17 εκατ. ευρώ.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, το μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε 96,7 εκατ. ευρώ από 92,7 εκατ. στην χρήση 2020/2021, τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 18,51 εκατ. ευρώ από 5,85 εκατ. και τα καθαρά κέρδη σε 14,17 εκατ. από 3,21 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρήση.

Η εταιρεία εκτιμώντας το ύψος των αδιανέμητων κερδών, την κερδοφορία της χρήσης 2021/2022 αλλά και τις θετικές προοπτικές για την επόμενη χρήση προτείνει την διανομή μερίσματος προς τον εταίρο. Το ύψος του προτεινόμενου μερίσματος είναι 17.417.363 ευρώ ή αλλιώς 235,65 ευρώ ανά εταιρικό μερίδιο.

Ποσό 3.449.591 ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ 13.967.772 ευρώ από τα κέρδη της χρήσης 2021/2022.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως, η διοίκηση της P&G Ελλάς εξακολουθεί να έχει προς πώληση το οικόπεδο που διαθέτει στην περιοχή των Γλυκών Νερών, με την αξία του να ανέρχεται σε 1,42 εκατ. ευρώ.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ