Νέα
  • ΓΔ: 1422.75 -0.14%
  • Τζίρος: 80,80 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Νίκας: Με ποια στρατηγική θα επανακτήσει μερίδια στην αγορά – Στόχος και το HoReCa

Η όξυνση του ανταγωνισμού στον τομέα των αλλαντικών έχει ασκήσει πιέσεις στα νούμερα της Νίκας, με την βιομηχανία να προσπαθεί να καλύψει τις απώλειες μέσω της ανάπτυξης άλλων κατηγοριών, όπως είναι τα έτοιμα γεύματα και οι πιο υγιεινοί κωδικοί, καθώς επίσης και του καναλιού HoReCa.

Η επαναφορά της Creta Farm σε υψηλότερα μερίδια, οι κινήσεις του άλλου μεγάλου παίκτη της εταιρείας, της Υφαντής, αλλά και άλλων μικρότερων εταιρειών, σε συνδυασμό με την επαναφορά των τιμών στα προϊόντα της Νίκας σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με εκείνα που είχαν υποχωρήσει την περίοδο της ουσιαστικής «απουσίας» της κρητικής αλλαντοβιομηχανίας, έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στον κλάδο.

Ελληνική κουζίνα

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον αναπτυσσόμενο και πολλά υποσχόμενο τομέα των έτοιμων γευμάτων, η Νίκας εστιάζει στην προώθηση της σειράς «Ελληνική Κουζίνα», η οποία ουσιαστικά βασίζεται στην γκάμα της εταιρείας Αμβροσία, η οποία μαζί με την Eδεσμα εξαγοράστηκαν από τον επικεφαλής της Νίκας, Σπύρο Θεοδωρόπουλο.

Στο portfolio περιλαμβάνονται δημοφιλή ελληνικά φαγητά όπως:

  • Παστίτσιο
  • Μουσακάς
  • Σπανακόρυζο
  • Λαχανοντολμάδες
  • Γεμιστά
  • Μελιτζάνες ιμάμ
  • Σουτζουκάκια
  • Μπριάμ
  • Φασολάδα
  • Κολοκυθάκια γεμιστά
  • Κοτόπουλο με ρύζι

Ενώ θυμίζουμε ότι στο χαρτοφυλάκιο της Εδεσμα υπήρχαν ακόμη:

  • Σπετσοφάι
  • Φασολάκια
  • Φακές
  • Ρεβύθια
  • Μοσχάρι κοκκινιστό με αρακά

Ξεκίνημα από Μασούτη και Γαλαξία

Τα έτοιμα γεύματα Νίκας έχουν δειγματιστεί σε όλες τις ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, προς το παρόν έχουν ανταποκριθεί θετικά οι αλυσίδες Μασούτης και Γαλαξίας και αναμένονται και απαντήσεις και από άλλους retailers. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάποιες από τις μεγάλες έχουν δικές τους σειρές έτοιμων γευμάτων που προωθούν, οπότε πιθανόν το βάρος να δοθεί σε μεσαίες και πιο μικρές αλυσίδες, καθώς επίσης και σε convenience stores.

HoReCa

Θα δοθεί παράλληλα έμφαση και στο κανάλι του HoReCa – όπου η εταιρεία πραγματοποιεί μικρό μέρος του συνολικού της τζίρου (περίπου 10%)– προωθώντας τα έτοιμα γεύματα σε επαγγελματική συσκευασία (ταψί) αλλά και τη σειρά για επαγγελματίες «Παναγιώτης Νίκας Συνταγές».

Νέες τάσεις – Nέες κατηγορίες

Επίσης, ανταποκρινόμενες στις διεθνείς τάσεις για πιο υγιεινά προϊόντα, εμπλουτίζει τις σειρές της

  • με χαμηλά λιπαρά,
  • χωρίς γλουτένη,
  • με λιγότερο αλάτι (less salt), kai
  • χωρίς συντηρητικά.

Τέλος, επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες – μέσω των πρόσφατων εξαγορών – όπως είναι οι έτοιμες σαλάτες (Αμβροσία) και οι χυμοί Viva (Ελληνικοί Χυμοί).

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ