Νέα
  • ΓΔ: 1392.62 +0.83%
  • Τζίρος: 120,44 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κ. Σκρέκας: Αποζημιώσεις σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα και δεν είχαν βλάβες σε συσκευές

Πηγή: Ευρωκίνηση

 

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς έχουν οι πολίτες που μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση για τις βλάβες που προκλήθηκαν σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω της κακοκαιρίας Έλπίδα, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο OPEN, o Κώστας Σκρέκας.

Μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας επανέλαβε ότι το ποσό της αποζημίωσης για αυτές τις περιπτώσεις φθάνει μέχρι 600 ευρώ.

Για όσους δεν είχαν βλάβες σε οικοσυσκευές, αλλά είχαν διακοπή ρεύματος από το μεσημέρι της Τρίτης 25 Ιανουαρίου λόγω της κακοκαιρίας, ο κ. Σκρέκας, τόνισε πως ο τρόπος και το ύψος αποζημίωσής τους θα προσδιοριστεί τις επόμενες ημέρες.

«Στην Ελλάδα δεν έχουμε έξυπνους μετρητές για να γνωρίζουμε απομακρυσμένα ποιο σπίτι δεν έχει ηλεκτροδότηση και για πόση ώρα, ωστόσο μέσω των υποσταθμών που είχαν μείνει χωρίς ηλεκτρικό τις ημέρες της κακοκαιρίας, μπορούμε να προσδιορίσουμε με μεγάλη ακρίβεια τις περιοχές που είχαν διακοπές», συμπλήρωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. 

Πως θα κάνουν αίτηση όσοι είχαν ζημιά σε συσκευές

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πληρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται εδώ

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ