Η Meta Platforms ανακοίνωσε ότι θα διακόψει την πώληση πολιτικών και θεματικών διαφημίσεων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποδίδοντας την απόφαση σε νέους κανονισμούς που, όπως υποστηρίζει, δημιουργούν «ένα ανυπόφορο επίπεδο πολυπλοκότητας και νομικής ασάφειας».
Σύμφωνα με το Bloomberg, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram θα αποσύρει αυτές τις διαφημίσεις στην Ε.Ε. από τις αρχές Οκτωβρίου, όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στο blog της, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα Παρασκευή.
Η Meta εξήγησε πως η αλλαγή σχετίζεται με τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες για τη διαφάνεια και τη στοχευμένη προβολή πολιτικών μηνυμάτων, οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ τον Οκτώβριο και θα περιορίζουν τα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την προσωποποιημένη στόχευση των διαφημίσεων.
Οι περιορισμοί των νέων κανονισμών
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram θα καταργήσει τις πολιτικές διαφημίσεις στην ΕΕ από τις αρχές Οκτωβρίου, σύμφωνα με μια ανάρτηση στο blog που δημοσιεύθηκε σήμερα Παρασκευή.
Διαφάνεια και στόχευση υπό έλεγχο
Η εταιρεία επικαλέστηκε νέους κανόνες σχετικά με τη διαφάνεια και τη στόχευση των πολιτικών διαφημίσεων, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ τον Οκτώβριο και περιορίζουν τα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στόχευση πολιτικών μηνυμάτων σε άτομα.