Η Yellow, η 99χρονη εταιρεία φορτηγών, κήρυξε πτώχευση και κλείνει την επιχείρηση, πέφτοντας θύμα αυξανόμενου χρέους, συμπεριλαμβανομένου ενός κρατικού δανείου και αντιπαράθεσης με το συνδικάτο Teamsters.
Η πτώχευση ακολουθεί χρόνια αγώνων για την εταιρεία που εδρεύει στο Νάσβιλ του Τενν καθώς προσπάθησε να αντιμετωπίσει το χρέος που συσσώρευσε μέσω μιας σειράς συγχωνεύσεων και ενός ομοσπονδιακού δανείου για την αντιμετώπιση του Covid-19 κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Στις 30 Ιουλίου, η εταιρεία διέκοψε τη λειτουργία της και απέλυσε μεγάλο αριθμό εργαζομένων.
«Με βαθιά απογοήτευση η Yellow ανακοινώνει ότι κλείνει μετά από σχεδόν 100 χρόνια λειτουργίας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Darren Hawkins ανακοινώνοντας την κατάθεση για την προστασία του κεφαλαίου 11 κατά της πτώχευσης αργά την Κυριακή στο Δικαστήριο Πτώχευσης των ΗΠΑ στο Ντέλαγουερ.
Το κλείσιμο σημαίνει απώλεια 30.000 θέσεων εργασίας, συμπεριλαμβανομένων 22.000 θέσεων που κατείχαν τα μέλη της International Brotherhood of Teamsters.
Η εταιρεία είπε ότι θα ζητήσει άδεια από το πτωχευτικό δικαστήριο για να πραγματοποιήσει πληρωμές, συμπεριλαμβανομένων των μισθών, των μισθών και των παροχών.
Η κατάρρευση της Yellow
Η κατάρρευση της Yellow αφαιρεί επίσης έναν σημαντικό συνεισφέροντα στο Ταμείο Συντάξεων των Κεντρικών Πολιτειών, ένα συνταξιοδοτικό ταμείο πολλών εργοδοτών που έλαβε ομοσπονδιακό πρόγραμμα διάσωσης τον περασμένο Δεκέμβριο στο πλαίσιο ενός προγράμματος που στοχεύει στη στήριξη σχεδίων συνταξιοδότησης σχεδόν αφερέγγυων .
Η Yellow ήταν γνωστή για τις χαμηλές τιμές της και τη μεταφορά φορτίων σε ολόκληρη τη χώρα για τη Walmart , την Home Depot και πολλές άλλες μικρότερες επιχειρήσεις.
Παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε αρκετούς αντιπάλους πριν από αρκετά χρόνια, έλαβε παραχωρήσεις από τα συνδικάτα τα τελευταία 15 χρόνια και εξασφάλισε κυβερνητική διάσωση το 2020, η εταιρεία μπήκε σε οικονομική κρίση φέτος καθώς η ζήτηση ναυτιλίας εδραιώθηκε και μια προσπάθεια επιχειρησιακής αναδιάρθρωσης προκάλεσε ισχυρή σύγκρουση με το συνδικάτο Teamsters.
Δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην αλυσίδα εφοδιασμού του κλάδου
Στελέχη του κλάδου λένε ότι δεν αναμένουν μεγάλη αναστάτωση στις αλυσίδες εφοδιασμού των ΗΠΑ από την κατάρρευση της Yellow.
Μεγάλο μέρος των εργασιών της Yellow, που ανερχόταν σε σχεδόν 50.000 καθημερινές αποστολές νωρίτερα φέτος, είχε ήδη μεταφερθεί σε άλλους μεταφορείς. Η ζήτηση εμπορευμάτων στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί φέτος και τα στελέχη των μεταφορέων λένε ότι έχουν χώρο για περισσότερο όγκο.
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, όλοι πλήττονται για τις επιχειρήσεις, οπότε πιστεύω ότι υπάρχει άφθονη χωρητικότητα», δήλωσε ο Paul Svindland , διευθύνων σύμβουλος της STG Logistics, μιας εταιρείας που εδρεύει στο Bensenville, Ill.
Πηγή: wsj.com