Νέα
  • ΓΔ: 1381.07 +1.13%
  • Τζίρος: 104,37 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιβολή τέλους στις διαφημίσεις και στα social media

Στο ειδικό τέλος ποσοστού 0,02% επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης, προστίθενται και οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης / Πηγή: Pixabay
Στο ειδικό τέλος ποσοστού 0,02% επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης, προστίθενται και οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης / Πηγή: Pixabay

Το νομοσχέδιο με το οποίο σχεδιάζεται η επιβολή τέλους και στις διαφημίσεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση σήμερα, Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου.

Η διάταξη περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο σχετικά με την καταβολή εισφοράς υπέρ του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και την έκδοση των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης, καθώς η εισφορά θα εφαρμόζεται και στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας εκτός των υπόλοιπων παραδοσιακών μέσων.

Με το άρθρο 49 του νομοσχεδίου ενσωματώνεται η Κοινοτική Οδηγία 2018/1808 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Νοεμβρίου 2018, Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξεις, αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

Ειδικότερα, στο ειδικό τέλος ποσοστού 0,02% επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης, της οποίας ένα μέρος περιλαμβάνει την αγορά χρόνου ή χώρου, με σκοπό τη μετάδοση ή καταχώρηση, μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του κινηματογράφου, του διαδικτύου ή την ανάρτηση σε χώρους που νόμιμα προορίζονται για υπαίθρια διαφήμιση, προστίθενται και οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης και των λοιπών ψηφιακών μέσων και εργαλείων, των εφημερίδων και περιοδικών.

Συνεπώς, το ποσό που αναλογεί στο ειδικό αυτό τέλος αναγράφεται υποχρεωτικά στο σχετικό τιμολόγιο που εκδίδει ο πάροχος των διαφημιστικών υπηρεσιών καθώς και των υπηρεσιών επικοινωνίας, που μεσολαβεί μεταξύ του διαφημιστικού μέσου και του διαφημιζόμενου.

Ο πάροχος διαφημιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών επικοινωνίας εισπράττει το ως άνω ποσό αμέσως από τον διαφημιζόμενο και το καταθέτει σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται σε τραπεζικό ίδρυμα στο όνομα της αστικής εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εντός 30 ημερών από το τέλος του ημερολογιακού μήνα εντός του οποίου εκδόθηκε το σχετικό τιμολόγιο.

Στην περίπτωση που δεν μεσολαβεί πάροχος διαφημιστικής υπηρεσίας, το ποσό που αναλογεί στο ειδικό αυτό τέλος σημειώνεται υποχρεωτικά στο σχετικό τιμολόγιο από τον εκδότη του και κατατίθεται από τον διαφημιζόμενο στον ειδικό λογαριασμό της αστικής εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα κατά τον ίδιο τρόπο, όπως αναφέρεται παραπάνω.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ