Κύκλοι της Εθνικής Τράπεζας απαντούν στις επισημάνσεις της ΕΚΠΟΙΖΩ για τον νέο «Λογαριασμό Προνομίων», υπερασπιζόμενοι τη συνδρομητική υπηρεσία ως μια πρωτοβουλία που ευθυγραμμίζεται με τις ευρωπαϊκές τραπεζικές πρακτικές και στοχεύει στην παροχή ουσιαστικών οφελών στους πελάτες.
Όπως επισημαίνουν πηγές της ΕΤΕ, ο λογαριασμός αυτός, που τέθηκε σε εφαρμογή από τον Σεπτέμβριο του 2024, εισάγει μια νέα φιλοσοφία στις τραπεζικές χρεώσεις, βασισμένη στη λογική των συνδρομητικών πακέτων, διευρύνοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Τι προσφέρει ο Λογαριασμός Προνομίων
Σύμφωνα με την Τράπεζα, ο νέος λογαριασμός περιλαμβάνει δωρεάν συναλλαγές και υπηρεσίες που καλύπτουν τις βασικές μηνιαίες ανάγκες κάθε πελάτη:
- Απεριόριστα δωρεάν εξερχόμενα και εισερχόμενα εμβάσματα προς/από τράπεζες στην Ελλάδα και την Ε.Ε., έως €5.000 μηνιαίως (αντί χρέωσης €0,50 ανά συναλλαγή).
- Δωρεάν πληρωμές λογαριασμών μέσω πάγιων εντολών σε Internet/Mobile Banking και ΑΤΜ.
- Δωρεάν φόρτιση προπληρωμένων καρτών μέσω όλων των καναλιών (χωρίς χρέωση ακόμη και για ποσά άνω των €100, όπου κανονικά εφαρμόζεται χρέωση €1).
- Δωρεάν αντίγραφα κίνησης και βεβαιώσεις για τον λογαριασμό.
- Μηνιαία επιβράβευση με πόντους Go For More για την κατοχή του λογαριασμού και τη χρήση καρτών.
Η μηνιαία συνδρομή για τις παραπάνω παροχές ανέρχεται σε €0,80. Όπως υποστηρίζει η Τράπεζα, ακόμη και με ελάχιστη χρήση, ο πελάτης μπορεί να είναι οικονομικά κερδισμένος, για παράδειγμα με ένα μόνο έμβασμα ή μία φόρτιση κάρτας άνω των €100.
Ήδη, πάνω από 1,5 εκατομμύριο πελάτες έχουν επιλέξει τον Λογαριασμό Προνομίων, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά του κάθε μήνα.
Η Καταγγελίες από την ΕΚΠΟΙΖΩ
Η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει ότι έχει δεχτεί δεκάδες καταγγελίες από καταναλωτές που έλαβαν επιστολή από την Εθνική Τράπεζα, με την οποία ενημερώνονται πως οι λογαριασμοί τους θα μετατραπούν αυτόματα σε «Λογαριασμό Προνομίων», με επιβάρυνση €0,80 μηνιαίως.
Οι καταναλωτές που δεν επιθυμούν την αλλαγή, πρέπει να ενεργήσουν οι ίδιοι, δηλώνοντας εντός 60 ημερών από την έκδοση της επιστολής ότι δεν αποδέχονται την τροποποίηση. Η οργάνωση χαρακτηρίζει την πρακτική αυτή παράνομη και καλεί την Τράπεζα να την ανακαλέσει άμεσα.
Διαβεβαιώσεις για ενημέρωση
Η Εθνική Τράπεζα επισημαίνει ότι η ενημέρωση των πελατών γίνεται με προσωπικά μηνύματα και επικοινωνίες, ενώ παρέχεται η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού τύπου λογαριασμού, είτε μέσω Internet & Mobile Banking, είτε τηλεφωνικά, είτε με επίσκεψη σε κατάστημα της Τράπεζας, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί ο πελάτης.