Νέα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

CrediaBank: Νέα εικόνα, νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης με επίκεντρο τον άνθρωπο

credia bank

Νέα δεδομένα  στην εξυπηρέτηση των πελατών δημιουργεί  η CrediaBank με την ριζική αναμόρφωση των καταστημάτων της αποτυπώνοντας τη φιλοσοφία και όραμα για τη νέα ανθρωποκεντρική τράπεζα.

Και το μοντέλο της αναμόρφωση όχι απλώς των κτιρίων αλλά της εξυπηρέτησης αποτελεί το κατάστημα, που στεγάζεται στον αριθμό 3 της οδού Σκουφά, σε ένα υπέροχο νεοκλασικό στην καρδιά της Αθήνας και εγκαινιάστηκε χθες. Θα ακολουθήσουν τα καταστήματα της Πανεπιστημίου και του Χαλανδρίου, καθώς και καταστήματα σε Κρήτη και Θεσσαλονίκη, με στόχο το σύνολο των καταστημάτων της τράπεζας να έχει ανακαινιστεί έως τα τέλη του 2026. Εξάλλου, μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα  θα έχουν τοποθετηθεί  σε όλα τα καταστήματα επιγραφές ταμπέλες/σήμανση με το νέο όνομα:  CrediaBank. Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου θα ξεκινήσει η επικοινωνιακή καμπάνια τράπεζας που θα συνδυαστεί με το λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών και σε τομείς που η τράπεζα δεν είχε παρουσία μέχρι σήμερα, όπως στον αγροτικό.

Στα καταστήματα της CrediaΒank η εμπειρία για τον πελάτη αλλάζει. Aπό την είσοδο (προσωπικό καλωσόρισμα) και μέχρι τα σημεία αυτοματοποιημένης ψηφιακής εξυπηρέτησης (νέας γενιάς ΑΤΜ και VDS) και πάντα διαθέσιμο στέλεχος της τράπεζας για να υποστηρίξει τον πελάτη.  Όμως το πιο καινοτόμο στοιχείο αυτού το νέου concept είναι η εξυπηρέτηση στο ταμείο. Ο πελάτης πλέον δεν στέκεται όρθιος αλλά κάθεται και βρίσκεται στο ίδιο οπτικό επίπεδο με το υπάλληλο της τράπεζας, υπογραμμίζοντας την ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ειδικό βάρος έχει για την CrediaBank η προσβασιμότητα και η υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών ανεξάρτητα από τα προβλήματα/δυσκολίες  που αντιμετωπίζουν - κινητικότητας, ακοής, όρασης) ή βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.

 «Η CrediaBank βρίσκεται σε μια νέα εκκίνηση. Κάθε νέα αρχή έχει προκλήσεις, όπως αυτές που διαχειριστήκαμε πρόσφατα ολοκληρώνοντας τη λειτουργική μας ενοποίηση, αλλά και μοναδικές ευκαιρίες, όπως αυτή, όπου επαναπροσδιορίζουμε τη σχέση Τράπεζας – πελάτη επιστρέφοντας στη βασική παράμετρο: την ανθρώπινη επαφή, την αμεσότητα, τη σχέση εμπιστοσύνης. Παρουσιάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα ένα νέο concept καταστήματος που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη δίνοντας προτεραιότητα στη δική του ευκολία και την καλύτερή του εξυπηρέτηση. Το νέο κατάστημα αποτυπώνει τη φιλοσοφία μας να ισορροπούμε τις ψηφιακές εφαρμογές και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες με την άμεση, δια ζώσης συνεργασία και εξυπηρέτηση, έχοντας ως οδηγό πάντα τις ανάγκες του πελάτη μας. Για εμάς, το νέο μας κατάστημα στη Σκουφά, είναι η αρχή της νέας μας ιστορίας, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι ευπρόσδεκτος, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι σημαντικός.» υπογράμμισε η διευθύνουσα σύμβουλος της CrediaBank Ελένη Βρεττού. Η ιδέα του νέου concept όπως εξήγησε ξεκίνησε από το τι θα θέλανε οι άνθρωποι της CrediaBank ως πελάτες όταν θα έμπαιναν σε μια τράπεζα.

«Η CrediaBank ισχυροποιείται στην Ελλάδα και ταυτόχρονα επεκτείνεται στο εξωτερικό τιμώντας εξ ολοκλήρου την στήριξη που της παρείχε το ελληνικό δημόσιο με τη μετοχική σχέση που έχει. Ο τραπεζικός τομέας είναι για εμάς στρατηγικός στη μεγάλη αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας και πρέπει οι τράπεζες, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση να ανακτήσουν τον αναπτυξιακό και κοινωνικό τους ρόλο και εμείς θα τις στηρίξουμε αυτή τη διαδρομή» δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης που έδωσε το παρόν στα εγκαίνια και ξεναγήθηκε στο νέο κατάστημα μαζί με τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, τους υπουργός Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο και Υγείας Αδωνι Γεεωργιάδη. Στο νέο κατάστημα ήταν και ο CEO του Υπερταμείου Γιάννης Παπαχρήστου, η γενική γραμματέας Χρηματοπιστωτικού Τομέα του Υπ.Οικονομικών Θεώνη Αλαμπάση, η acting γενική διευθύντρια της Ελληνική Ενωσης Τραπεζών Χαρούλα Απαλαγάκη

Και φυσικά ο διοικητής της Τράπεζα της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας που έκανε λόγο για χρήσιμα μαθήματα που μπορούν να αντληθούν από την πλήρη επαναφορά της τράπεζας: αποτελεσματική εποπτεία και συνεργασία με την κυβέρνηση που αντιλήφθηκε την σημασία δημιουργίας του 5ου τραπεζικού πυλώνα και επένδυσε σε αυτόν αλλά και με  το ΤΧΣ, ιδιώτες επενδυτές που ήταν πρόθυμοι να βάλουν χρήματα και να αναλάβουν τον κίνδυνο και η ανάθεση στην εξαιρετική CEO Ελένη Βρεττού, του έργου της επαναφοράς της τράπεζας, στη διάσωση και στην κερδοφορία.

Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος συνέπεσε να είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνία με την HSBC Malta «για την οποία είμαστε πολύ χαρούμενοι» δήλωσε Αλέξανδρος Εξάρχου. «Είμαστε πολύ περήφανοι για το νέο concept της Credia - και γενικότερα για την Credia- και όταν μου το παρουσίασαν πριν από μερικούς μήνες με εντυπωσίασε γιατί ήταν ένα concept που κάνει τις τράπεζες ξανά φιλικές για τον πελάτη» είπε χαρακτηριστικά ο partner της Thrivest, βασικού μετόχου της CrediaBank, ενώ το παρόν έδωσε και ο Γιάννης Καϋμενάκης.

Όπως ανέφερε ο Στέλιος Ηλιάδης, Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Διαχείρισης Περιουσίας της CrediaBank, πρόκειται για ένα μοναδικό concept στην Ελλάδα «και στο εξωτερικό με βάση την εμπειρία μας και ψάχνοντας αρκετά δεν βρήκαμε κάτι αντίστοιχο, δηλαδή συναλλαγή στο ταμείο στο ίδιο οπτικό επίπεδο με τον πελάτη. Αυτός ο τρόπος διάδραση είναι το σύγχρονο μοντέλο».

Στην ερώτηση αν ο πελάτης του retail banking θα έχει πλέον την εμπειρία του personal banking ο Στ. Ηλιάδης απαντά καταφατικά και συμπληρώνει «Τα τελευταία χρόνια ο πελάτης του retail ήταν ένα πελάτης που κάνει απλώς μια συναλλαγή και πρέπει να φύγει γρήγορα από την τράπεζα. Εμείς του είπαμε να έρθει χωρίς ραντεβού, ότι το θέλουμε κοντά μας και έχουμε ανθρώπινη προσέγγιση.»

Tο κόστος της ανακαίνισης ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος κυμαίνεται από τις 250.000 ευρώ έως και 400.000 ευρώ.

Σε εξέλιξη εξάλλου είναι και η ολοκλήρωση του προγράμματος πλήρους αυτοματοποίησης της τράπεζας σε επίπεδο καταστήματος αλλά και στο web και mobile banking. 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ