Νέα
  • ΓΔ: 1435.19 -0.94%
  • Τζίρος: 133,27 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Alpha Bank: Τι περιλαμβάνει το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού της τράπεζας

Alpha Bank / Πηγή: Εurokinissi
Alpha Bank / Πηγή: Εurokinissi

Σε μείωση του κόστους κατά 60 εκατ. ευρώ ετησίως, ενίσχυση λειτουργικών εσόδων από τόκους και προμήθειες κατά 350 εκατ. ευρώ την επόμενη τετραετία, αύξηση της παραγωγικότητας κατά 25% μέσω αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνολογίας στοχεύει το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού της Alpha Bank.

To «the alpha blueprint», όπως ονομάζεται το πρόγραμμα, παρουσιάστηκε από τη διοίκηση σε διαδικτυακή εκδήλωση, έχει μπει σε φάση υλοποίησης και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2023. Φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης για ιδιώτες και επιχειρήσεις, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας και δημιουργώντας νέα προϊόντα, όπως οnline επιχειρηματικά δάνεια, μικροπιστώσεις μέσω κινητού τηλεφώνου, χορήγηση δανείων κατά την πληρωμή e-shops αλλά και εργαλεία/υπηρεσίες που απευθύνονται σε επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με το εξωτερικό.

Ψάλτης: Επενδύσεις 430 εκατ. στον μετασχηματισμό της Alpha Bank - Τhe alpha blueprint

Alpha Bank: Στην Cepal Hellas μέσω Δουβλίνου τιτλοποίηση δανείων και προσωπικά στοιχεία

To web banking, που θα ενισχυθεί με επενδύσεις, γίνεται πλέον βασικό κανάλι πωλήσεων και εξυπηρέτησης, ενώ τα καταστήματα αναβαθμίζονται σε κομβικό σημείο παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ πελατών και στελεχών της τράπεζας.

Ψάλτης: Η Αlpha Bank που οραματίζομαι

Παρουσιάζοντας τους βασικούς πυλώνες και τους στόχους του προγράμματος, ο διευθύνων σύμβουλος Βασίλης Ψάλτης αναφέρθηκε στη νέα εταιρική κουλτούρα και στις αξίας της Alpha Bank. «Η επιτυχία του Στρατηγικού Σχεδίου, που παρουσιάσαμε τον Μάιο και έχει ως βασικότερο στόχο την επίτευξη απόδοσης επί ιδίων κεφαλαίων της τάξης του 10%, βασίζεται στην υλοποίηση του φιλόδοξου Προγράμματος Μετασχηματισμού. Είμαστε πλέον πανέτοιμοι για την επόμενη φάση, αυτή της ουσιαστικής, δομικής Αλλαγής της Τράπεζάς μας», υπογράμμισε ο CEO της Alpha Bank.

Προσέθεσε ότι ως τράπεζα με ισχυρή παρουσία στην κοινότητα, στηρίζει ενεργά όσους δοκιμάζονται, υποστηρίζει την Υγεία, την Παιδεία και τον Πολιτισμό και αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την άρση των ανισοτήτων και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα. Κατέληξε, δε, με το δικό του όραμα για την επόμενη ημέρα της Τράπεζας: «Η Αlpha Bank που οραματίζομαι είναι πυλώνας προσέλκυσης και ανάπτυξης ταλέντου και εταίρος αλλαγής, δίπλα σε εκείνους που τολμούν να θέτουν στόχους και θέλουν να προχωρήσουν μπροστά».

Όπως ανέφερε η Φραγκίσκη Μελίσσα, Εντεταλμένη Γενική Διευθύντρια - Chief Human Resources Officer της Alpha Bank, το νέο σύστημα αξιολόγησης «Alpha Performance Dialogue», χαρακτηρίζεται από διαφάνεια, αξιοκρατία, ανοιχτό διάλογο και ξεκάθαρη στοχοθεσία, αλλά και σύνδεση της ατομικής απόδοσης με μία νέα στρατηγική αμοιβών και παροχών.

Η πελατοκεντρική διάσταση της στρατηγικής της τράπεζας, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Chief Financial Officer της Alpha Bank Λάζαρο Παπαγαρυφάλλου, επιτάσσει τη διάθεση σημαντικών κονδυλίων ύψους 430 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση υποδομών και βελτίωση των διαδικασιών που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την καινοτομία της τράπεζας προς όφελος των πελατών.

«Με τον Μετασχηματισμό της Τράπεζας υλοποιούμε τη δέσμευσή μας απέναντι στους Ανθρώπους μας, τους Πελάτες και τους Μετόχους μας. Έχοντας πλέον δρομολογήσει την οριστική εξυγίανση του ισολογισμού από το βάρος των ΜΕΑ και μετά την πρόσφατη ΑΜΚ, βάζουμε πλώρη για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει, έχοντας όλα τα απαραίτητα εφόδια για να στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημά μας», σημείωσε ο Λ.  Παπαγαρυφάλλου.

Στόχοι και επιτεύγματα της Alpha Bank

Ειδικότερα, οι άμεσοι στόχοι και τα επιτεύγματα της Alpha Bank αφορούν:

  • Νέα εσωτερική οργάνωση Retail Banking με βάση συγκεκριμένες ομάδες - segments Πελατών
  • Δημιουργία value propositions για υποτμήματα Πελατών, όπως π.χ. οι «οικογένειες»
  • Νέοι τρόποι προσέλκυσης του Πελάτη με life stage campaigns
  • Νέο Collaboration Platform για την επικοινωνία Πελάτη–Καταστήματος και συναλλαγές μέσω βιντεοκλήσης
  • Δύο νέα Επιχειρηματικά Κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τον ορθολογικότερο καταμερισμό της πελατείας και τη βελτίωση του Customer Experience
  • Νέα ομάδα πωλήσεων προϊόντων συναλλακτικής τραπεζικής
  • Μία πύλη εισόδου και νέες συναλλαγές στο Web Banking Eπιχειρήσεων
  • Πρόγραμμα μεταφοράς συναλλαγών Επιχειρήσεων από τα Καταστήματα σε εναλλακτικά κανάλια
  • Δημιουργία κεντρικής ομάδας Advanced Analytics Modelling με στόχο τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των δεδομένων
  • Χορήγηση μικρών καταναλωτικών δανείων στα εναλλακτικά δίκτυα (myAlpha mobile, myAlpha Web και check-out digital retailers)
  • Αυτόματη λήψη πιστωτικών αποφάσεων σε ποσοστό άνω του 50%
  • Έγκριση για καταναλωτικά δάνεια σε λιγότερο από 1 ημέρα
  • Έγκριση για δάνειο αυτοκινήτου σε λιγότερο από 1 ώρα
  • Πάνω από 15 δράσεις για την ενίσχυση της αποδοτικότητας, τη μείωση του μέσου χρόνου διεκπεραίωσης των εργασιών και του λειτουργικού κινδύνου με χρήση Robotic Process Automation
  • Νέο σύστημα αξιολόγησης «Alpha Performance Dialogue»
  • Σύνδεση της ατομικής απόδοσης με μία νέα στρατηγική αμοιβών και παροχών
  • Ανάπτυξη και αξιοποίηση των ταλέντων, μέσα και από σύγχρονα προγράμματα εκπαίδευσης και δημιουργία πλάνων διαδοχής
  • Ενίσχυση της εικόνας της Τράπεζας ως Εργοδότης (Employee Value Proposition)

Ο Γενικός Διευθυντής Wholesale Banking, Γιάννης Εμίρης, αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες για την επιχειρηματική τραπεζική γνωστοποίησε ότι είναι σε εξέλιξη η δημιουργία δύο νέων Επιχειρηματικών Κέντρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που θα φέρει ορολογικότερο καταμερισμό της πελατείας και βελτίωση του Customer Experience καθώς και μια νέα ομάδα πωλήσεων προϊόντων συναλλακτικής τραπεζικής που θα ενισχύσει το μερίδιο και τα έσοδα της τράπεζας από τα προϊόντα αυτά.

Η νέα επιχειρηματική τραπεζική

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις, ο κ. Γιάννης Εμίρης, γενικός διευθυντής Wholesale Banking της Alpha Bank, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία δύο νέων Επιχειρηματικών Κέντρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που θα φέρει ορθολογικότερο καταμερισμό της πελατείας και βελτίωση του Customer Experience, καθώς και μία νέα ομάδα πωλήσεων προϊόντων συναλλακτικής τραπεζικής, ώστε να ενισχυθεί το μερίδιο και τα έσοδα της Τράπεζας από τα προϊόντα αυτά.

Σύμφωνα με τον Γ.  Εμίρη, μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου 2022 :

  • Θα είναι δυνατή για τις επιχειρήσεις η τοποθέτηση χρημάτων σε προθεσμιακούς λογαριασμούς μέσω web banking.
  • Aυξάνονται τα όρια για τα  εμβάσματα ίδιας μέρας μέσω web banking σε 7 διαφορετικά νομίσματα από €12.500 σε €50.000
  • Επεκτείνονται μεταφορές σε χώρες εντός και εκτός SEPA σε ξένο νόμισμα, χωρίς μετατροπή νομίσματος μέχρι ορίου €500.000, από €50.000 σήμερα.
  • Επιπρόσθετα, επεκτείνονται  και οι  δυνατότητες για αγοραπωλησίες συναλλάγματος άμεσης παράδοσης (spot foreign exchange).
  • Αργότερα, στις υπηρεσίες του web banking θα ενταχθεί η έκδοση εγγυητικών επιστολών, (60% του όγκου που διαχειριζόμαστε σήμερα), η διαχείριση χρηστών web και αυτοματοποιήσεις στον έλεγχο της position του Πελάτη.

Ο γενικός διευθυντής Επιχειρηματικής Τραπεζικής σημείωσε ότι η τράπεζα παραμένει προσηλωμένη στις ανάγκες των επιχειρήσεων–πελατών και αναφέρθηκε και στη σημασία της επεξεργασίας των δεδομένων και της μετάπτωσής τους σε μία ενιαία βάση, που θα συγκεντρώνει τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκληρωμένη διαχείριση του πελάτη. Ετσι, θα διευκολυνθεί το έργο των αρμοδίων στελεχών, που απελευθερώνονται από  από χρονοβόρες διαδικασίες, εξοικονομώντας έως και 15% του χρόνου τους προς όφελος της ποιοτικότερης εξυπηρέτησης.

Επίσης αναβαθμίζονται οι ψηφιακές υπηρεσίες στις επιχειρήσεις–πελάτες ώστε να καλυφθεί  το σύνολο των συναλλαγών που προσφέρονται από το κατάστημα και όλες οι ψηφιακές πλατφόρμες εντάσσονται στο Web Banking Επιχειρήσεων, όπως το Alpha Mass Payments και η πλατφόρμα factoring, προκειμένου οι Πελάτες να έχουν, από μία μόνο πύλη εισόδου, πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες και δρομολογείται και το λανσάρισμα του Mobile Banking Επιχειρήσεων.

Ειδική αναφορά έκανε ο γενικός διεθυντής Wholesale Banking  στην επιτυχία του «Προγράμματος μεταφοράς συναλλαγών επιχειρήσεων από τα καταστήματα σε εναλλακτικά κανάλια» που κεντροποιεί και αυτοματοποιεί συναλλαγές και εργασίες (π.χ. αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών, μεταφορές και πληρωμές δανείων κ.ά.). Μέσα σε διάστημα δύο μηνών, όπως είπε, στα 7 πιλοτικά Καταστήματα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, οι συναλλαγές αυτές μειώθηκαν κατά 48%.

Ποιοι αποτελούν τον «ηγετικό πυρήνα» της Alpha Bank

  • Βασίλης Ψάλτης CEO 
  • Αναστασία Σακελλαρίου Γενική Διευθύντρια - Chief Transformation Officer 
  • Ισίδωρος Πάσσας Γενικός Διευθυντής Retail Banking 
  • Γιάννης Εμίρης Γενικός Διευθυντής Wholesale Banking 
  • Σπύρος Φιλάρετος Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης και Καινοτομίας Σ
  • Σπύρος Ανδρονικάκης Γενικός Διευθυντής - Chief Risk Officer Νίκος Σαλακάς Γενικός Διευθυντής - Chief Legal and Governance Officer 
  • Στέφανος Μυτιληναίος Γενικός Διευθυντής - Chief Operating Officer 
  • Λάζαρος Παπαγαρυφάλλου Γενικός Διευθυντής - Chief Financial Officer 
  • Νικόλας Χρυσανθόπουλος Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής Sergiu Oprescu Γενικός Διευθυντής International Network 
  • Φραγκίσκη Μελίσσα Εντεταλμένη Γενική Διευθύντρια - Chief Human Resources Office  
Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ