Νέα
  • ΓΔ: 1422.35 +0.33%
  • Τζίρος: 108,35 εκ €
Δείκτες / Μετοχές
Οικονομικό Φόρουμ Δελφών 2024

Επικεφαλής ανάπτυξης καινοτόμου επιχειρηματικότητας ΕΤΕ: «Οι συνέργειες μας πάνε μπροστά»

Εθνική Τράπεζα / Πηγή: Intime
Πηγή: Intime

Εμφαση στη σημασία των συνεργειών, «αυτές που μας πάνε μπροστά και τα αποτελέσματά τους είναι απτά», έδωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης καινοτόμου επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας (ΕΤΕ), Δρ. Σπύρος Αρσένης, στην τοποθέτησή του στην εκδήλωση που έγινε σήμερα στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «Η Βόρεια Ελλάδα ως Διεθνές Κέντρο Καινοτομίας: Εξωστρέφεια και Προκλήσεις».

Την εκδήλωση διοργάνωσαν οι Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας-ΝΒG Business Seeds, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), ΟΚ!Τhess και ΕλληνοΑμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο του Thessaloniki Helexpo Forum που υλοποιείται στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ. Η εκδήλωση, αφορά τις προοπτικές της περιοχής να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη μέσα από την εγκατάσταση σημαντικών διεθνών εταιρειών, τις δράσεις Πανεπιστημίων και Ερευνητικών Κέντρων, την εξωστρέφεια των τοπικών επιχειρήσεων και τις πρωτοβουλίες της αυτοδιοίκησης και θεσμικών φορέων.

«Στα 15 χρόνια που δουλεύω σε αυτό το χώρο, έμαθα ότι είμαστε μια πολύ μικρή χώρα, ένα πολύ μικρό οικοσύστημα και με συνέργειες, που σημαίνει να χτίζεις εμπιστοσύνη, τελικά κάνεις πράγματα», υπογράμμισε ο κ. Αρσένης, λέγοντας χαρακτηριστικά «όποτε πάω και λέω ελάτε να κάνουμε μια "τρέλα", όλοι μου λένε "ναι" και είναι τελικά μέσω αυτής της συνέργειας που υπάρχει εξέλιξη».

Λέγοντας ότι τη δυναμική της βόρειας Ελλάδας και το «timing» το έδειξε και η μελέτη/έρευνα της διεύθυνσης οικονομικών αναλύσεων της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας, ο κ. Αρσένης σημείωσε ότι «κάποια από τα ευρήματα της έρευνας με εξέπληξαν». Αναφέρθηκε ειδικότερα στο εύρημα της μελέτης/έρευνας, με βάση το οποίο στο επίπεδο του τουρισμού η Χαλκιδική κατατάσσεται στη δεύτερη θέση «και πολύ κοντά» σε σχέση με τη νησιωτική Ελλάδα σε επίπεδο 4στερων και 5στερων ξενοδοχείων από πλευράς πληρότητας. «Θεωρούμε ότι υπάρχει δυναμική στη Βόρεια Ελλάδα, η οποία ενισχύεται τόσο από την ιδιωτική πρωτοβουλία, όσο και από θεσμικές, αλλά και από τον συνδυασμό αυτών», υπογράμμισε.

«Από το 2022, ενδυναμώνεται το πρόγραμμα Level-up, μέσα από την συνεργασία με το πρόγραμμα Ανοικτής Καινοτομίας G4A, της Bayer AG», ανακοίνωσε από την πλευρά της η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Bayer Hellas, Σόνια Μουσαβερέ, υπενθυμίζοντας ότι πρόκειται για ένα πρόγραμμα υποστήριξης και συμβουλευτικής νεοφυών επιχειρήσεων, διαφορετικής ωριμότητας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις που μπορεί να αναπτυχθούν, είτε οργανικά, είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης.

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα από τις 19 Σεπτεμβρίου φέτος μέχρι και τις 17 Οκτωβρίου, και αυτός ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος θα ξεκινήσει στις 16 Νοεμβρίου 2022, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2023.

Το νέο ανανεωμένο πρόγραμμα της Bayer Hellas το Level-up |G4A, θα κινείται σε δύο άξονες. Ο πρώτος άξονας, ο Level-up |G4A Incubator, αναφέρεται σύμφωνα με την ίδια σε ομάδες ερευνητών και πανεπιστημιακές ομάδες από τους κλάδους της υγείας και της αγροδιατροφής, οι οποίες θέλουν να αναπτύξουν μία καινοτόμα ιδέα ή έργο σε επιχειρηματική πρόταση. Ο δεύτερος άξονας, ο Level-up|G4A Accelerator αναφέρεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις της βιομηχανίας της Υγείας και της Γεωργίας, οι οποίες βρίσκονται σε pre-seed/ Seed επίπεδο.

Συνολικά, για το 2022, πέντε ερευνητικές ομάδες και άλλες τόσες ισάριθμες νεοφυείς επιχειρήσεις, θα επιλεχθούν να συμμετάσχουν στους αντίστοιχους άξονες του προγράμματος, το οποίο παρέχεται δωρεάν στους συμμετέχοντες.

Το πρόγραμμα παρέχει δωρεάν στους συμμετέχοντες δωρεάν Mentoring από εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας με εμπειρία στους τομείς υγείας και γεωργίας, συμβουλευτική και συμμετοχή σε τρίωρα σεμινάρια και ανοικτές συζητήσεις πάνω σε καίρια θέματα που απασχολούν τις νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η εύρεση χρηματοδότησης, η κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου και το Branding.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2021 και η Bayer ξεκίνησε να το «τρέχει» αναγνωρίζοντας τη δύναμη της συνεργασίας για την γρήγορη παροχή καινοτόμων λύσεων στις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ