Νέα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

X-Ray: Πρασινίζουν οι τσιμεντάδες, μύλος με τις ασφαλιστικές, ξεφεύγουν οι καθυστερήσεις στο Ελ. Βενιζέλος και η Ρόδος «με το κυάλι»

Πρασινίζουν οι τσιμεντάδες

Δεν πρόλαβε να πέσει η σκόνη από την εντυπωσιακή όντως τελετή θεμελίωσης του εργοστασίου του Ηρακλή στο Μηλάκι και ανακοινώθηκε αντίστοιχη ακριβώς επένδυση της ΤΙΤΑΝ στη Βοιωτία και μάλιστα μια επένδυση υψηλότερη κατά 40% περίπου. Έτσι λοιπόν το Υπουργείο Ανάπτυξης συμπεριέλαβε την εν λόγω επένδυση στις τέσσερις χθεσινές εγκρίσεις στρατηγικών επενδύσεων. Η κατασκευή μονάδας δέσμευσης CO2 στο εργοστάσιο της ΤΙΤΑΝ στο Καμάρι Βοιωτίας, θα είναι ύψους 583,79 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο του έργου iFESTOS. Το έργο συνδυάζει την ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας και καινοτόμες «πράσινες» τεχνολογίες αιχμής.

Και στον Ευάγγελο

Σήμερα είναι η ΓΣ της Metlen όπου αναμένονται ανακοινώσεις του προέδρου Ευαγγέλου Μυτιληναίου για την πορεία της τρίτης φάσης μετασχηματισμού του Ομίλου. Χθεσινοβραδινές μου πληροφορίες πάντως λένε ότι την Πέμπτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί το εργοστάσιο της Metlen (Μυτιληναίος) στο Βόλο. Ένα εργοστάσιο της ΜΕΤΚΑ που χτυπάει δυνατά τα εξοπλιστικά προγράμματα και μια επίσκεψη ενταγμένη σε μια τελικά πολύ καλά σχεδιασμένη επικοινωνιακή προσπάθεια ανάταξης.

Μύλος με τις ασφαλιστικές

Πολλά τα σενάρια που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις τράπεζες και κυρίως τι θα κάνει η Εθνική Τράπεζα μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς. Όταν αυτό γίνει και τυπικά η Εθνική Τράπεζα δεν θα μπορεί βέβαια να πουλάει ασφαλιστικά προϊόντα μιας ασφαλιστικής που θα ανήκει σε μια ανταγωνίστρια τράπεζα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εθνική Τράπεζα επιδιώκει μία συμφωνία διανομής ασφαλιστικών προϊόντων (bancassurance) με κάποια άλλη η άλλες (μπορεί να είναι και δυο και περισσότερες) ασφαλιστικές. Τέτοιου είδους συζητήσεις γίνονται με ασφαλιστικές εταιρείες που δεν έχουν κάποια συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με κάποια τράπεζα. Οι ασφαλιστικές πολλές. Πάντως θέμα εξαγοράς δεν παίζει, όπως λένε οι ίδιες πληροφορίες.

Ποιος πάει στο Four Seasons του Πόρτο Χέλι

Τo Four Seasons στο Πόρτο Χέλι θα ανοίξει το 2027, όμως από τώρα επέλεξε ποιος θα είναι το αφεντικό στην υπερπολυτελή μονάδα. Έτσι η Four Seasons, σε συνεργασία με τη Hinitsa Bay Holdings, ανακοινώνουν ότι ο Ian-Robert Ciappara, ανώτατο στέλεχος στη Four Seasons με πολυετή διεθνή εμπειρία στον κλάδο φιλοξενίας, αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής στο νέο Four Seasons Resort and Residences Porto Heli. Το resort αναμένεται να ανοίξει το 2027.

Το ενδιαφέρον είναι ότι επελέγη στέλεχος που ξέρει από Ελλάδα, καθώς ο Ian από το 2009 έως το 2011 είχε διατελέσει ο πρώτος Area Director of Marketing για το The Westin και το The Romanos στο Costa Navarino.

Ιδού η Ρόδος, αλλά από μακριά!

Παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση προχώρησε σε μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% με στόχο να αποτρέψει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες από το να επιβάλουν περαιτέρω αυξήσεις, τα ναύλα είναι στα ύψη και οι νησιώτες δυσφορούν. Η δυσκολία πρόσβασης στις βασικές μετακινήσεις δεν αποτελεί απλώς ένα λειτουργικό εμπόδιο, αλλά επηρεάζει άμεσα το κόστος ζωής και την ποιότητα της καθημερινότητας.

Για να καταλάβετε, δείτε τους πίνακες με τις ανατιμήσεις (22 Μαΐου) τους κόστους ακτοπλοϊκών μετακινήσεων των φορτηγών, που κοινοποίησε ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσεως Δωδεκανήσου «Κολοσσός».

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΡΟΔΟΣ

ΜΕΤΡΑ (ΝΤΑΛΙΚΑ)ΤΙΜΗΤΙΜΗ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ
9809895
10896,5993,5
13,61141,51288,50

ΡΟΔΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΜΕΤΡΑ (ΝΤΑΛΙΚΑ)ΤΙΜΗΤΙΜΗ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ
10878984
13,61141,51279,5

Το κόστος για τους θαλάμους (φορτηγά ψυγεία)  που μεταφέρουν τα ευπαθή προϊόντα πριν την αύξηση η τιμή για δρομολόγιο Πειραιά- Ρόδο και επιστροφή από 1.985 € αυξήθηκε σε 2.300 €.

Τι λέει για τα Delay;

Προ ημερών σας έγραφα για τις καθυστερήσεις πτήσεων στο «Ελ. Βενιζέλος» και μάλιστα αναφέρθηκα στην έκθεση της Easy Jet για αύξηση κατά 1225% στις καθυστερήσεις. Η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει. Πτήση για τη Μυτιλήνη καθυστέρησε το Σάββατο πάνω από μια ώρα και αυτό έχει γίνει κανόνας. Λένε ότι είναι ελλιπής η στελέχωση στην ΥΠΑ, λένε ότι υπάρχει κακή σχέση ελεγκτών και Διοίκησης ΔΑΑ. Είμαστε κοντά στην κορύφωση της σεζόν και ο Υπουργός Μεταφορών Χρ. Δήμας θα πρέπει να το δει επειγόντως και ριζικά…

Ευρωηλεκτροκίνηση και ανατροπές

Οι μύθοι είναι για να καταρρίπτονται. Από τη μια τα προβλήματα στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αρχίζουν να εμφανίζονται, καθώς ακούστηκαν συμπτώματα χρηματοοικονομικής ευστάθειας για πασίγνωστη μάρκα στην Κίνα, από την άλλη στην Ευρώπη τελικά κυριαρχούν τα ευρωπαϊκά. Στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και τον Απρίλιο του 2025, ο Όμιλος Volkswagen επιβεβαίωσε τη θέση του ως ο κορυφαίος κατασκευαστής EVs στην Ευρώπη.

Με 23.514 πωλήσεις (+61%), η Volkswagen κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ η Skoda και η Audi ακολούθησαν με 13.598 (+214%) και 11.958 (+48%), στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.

Το Skoda Elroq βρέθηκε στην κορυφή των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ τα ID.3, ID.7 και ID.4 κυριάρχησαν στο Top 5.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ