Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στις μεγάλες υποδομές της χώρας, υλοποιώντας ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα της τελευταίας δεκαετίας: τον αυτοκινητόδρομο Ε65. Μετά την ολοκλήρωση και παράδοση των νέων τμημάτων του τον Απρίλιο του 2024, ο δρόμος αυτός εξελίσσεται σε κρίσιμο αναπτυξιακό άξονα για τη Δυτική και Κεντρική Ελλάδα.
136 χιλιόμετρα σύγχρονου και ασφαλούς δρόμου
Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65, βρίσκονται πλέον σε πλήρη λειτουργία 136 χλμ. σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από τον Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 206,5ο χλμ.) έως και τον Α/Κ Καλαμπάκας.
Δημοφιλείς προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι πιο γρήγορα, άνετα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, προσφέροντας νέα αναπτυξιακή ώθηση στην ευρύτερη περιοχή.
Η κατασκευαστική θυγατρική του Ομίλου, ΤΕΡΝΑ, προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς την ολοκλήρωση των τελευταίων 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου στο βόρειο τμήμα, που ξεκινά από τον Α/Κ Καλαμπάκας και καταλήγει στη σύνδεση με την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών.
Το έργο υποστηρίζεται από δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις, με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά, αριθμοί που υπογραμμίζουν τον όγκο και τη σημασία της κατασκευής.
Με την ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος, ο Ε65 θα ενωθεί με το μεσαίο τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα, που λειτουργεί από τον Δεκέμβριο του 2017. Τα περίπου 80 χλμ. αυτού του τμήματος έχουν ήδη βελτιώσει θεαματικά τη σύνδεση Αθήνας με Τρίκαλα, Καρδίτσα και Καλαμπάκα.
Πλέον, οι οδηγοί αποφεύγουν τις επικίνδυνες στροφές του Δομοκού, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού προς Τρίκαλα και Καρδίτσα έχει μειωθεί κατά περισσότερα από 30 λεπτά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος
Το υπό κατασκευή βόρειο τμήμα του Ε65 χαρακτηρίζεται από τεχνική αρτιότητα και υψηλά πρότυπα ασφαλείας:
- Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
- 2 δίδυμες σήραγγες (στο 176ο χλμ.) και 1 μονής κατεύθυνσης (στο 137ο χλμ.)
- 2 τεχνικά έργα τύπου Cut & Cover (137ο και 138ο χλμ.)
- 23 γέφυρες
- 14 άνω και 40 κάτω διαβάσεις
- 3 χώροι στάθμευσης και ανάπαυσης (με WC & parking)
- 89 κιβωτοειδείς οχετοί και διαβάσεις πανίδας
- 6 ανισόπεδοι κόμβοι: Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού, Εγνατίας
- 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ): Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο-Καρπερό
- 1 Μετωπικός και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
- 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
Με την ολοκλήρωση του Ε65, η Ελλάδα αποκτά έναν νέο αυτοκινητόδρομο κορμού, που ενώνει με ταχύτητα και ασφάλεια τη Στερεά Ελλάδα με τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με σταθερή δέσμευση στην ποιότητα και την τεχνογνωσία, συμβάλλει καταλυτικά στη μεταμόρφωση του χάρτη των υποδομών της χώρας.