Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

H&M: Κέρδη-ρεκόρ και διπλό comeback σε Ερμού και Πειραιά

Εντυπωσιακά κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις ανακοίνωσε σήμερα η Hennes & Mauritz (H&M), ενισχύοντας το σήμα επιστροφής σε σταθερή αναπτυξιακή τροχιά. Μέσα σε αυτό το θετικό momentum, η H&M επενδύει εκ νέου στην ελληνική αγορά, ανοίγοντας δύο νέα flagship καταστήματα σε Ερμού και Πειραιά, ενισχύοντας τη φυσική της παρουσία σε δύο από τα πιο εμπορικά σημεία της Αττικής.. 

Η στρατηγική ανάκαμψης που εφαρμόζει ο CEO Daniel Erver φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο έως τον Μάιο ανήλθαν στα 5,9 δισ. σουηδικές κορώνες (535 εκατ. ευρώ περίπου), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών (α 5,8 δισ. κορώνες ). 

Η ενίσχυση της ζήτησης για γυναικεία μόδα και αθλητικά ενδύματα, σε συνδυασμό με τον αυστηρότερο έλεγχο του κόστους, δίνουν ώθηση στην εταιρεία.  Τα αυξημένα κέρδη καταγράφηκαν παρά το γεγονός ότι η H&M επιβαρύνθηκε με υψηλότερο κόστος προμηθειών, λόγω δυσμενών συναλλαγματικών μεταβολών και αυξημένων τιμών πρώτων υλών. Ωστόσο, σύμφωνα με τον CEO, αυτοί οι εξωτερικοί παράγοντες αναμένεται να βελτιωθούν στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.Ο Όμιλος αναμένει ότι οι πωλήσεις τον Ιούνιο αναμένεται να αυξηθούν κατά 3%. Η μετοχή της ενισχύεται 5% στις σημερινές συναλλαγές.

Διπλό comeback της H&M σε Ερμού και Πειραιά

Στην Ελλάδα η H&M ενισχύει τη φυσική της παρουσία σε κομβικά σημεία της Αθήνας και του Πειραιά. Στις 27 Ιουνίου ανοίγει και πάλι το flagship κατάστημα της H&M στην Ερμού (στο παλιό κτίριο του Φωκά), ενώ στις 4 Ιουλίου ακολουθεί το πλήρως ανανεωμένο κατάστημα στον Πειραιά. Με δύο σύγχρονους και αναβαθμισμένους χώρους, η H&M εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας βιώσιμη μόδα, προηγμένη τεχνολογία και σχεδιασμό εμπνευσμένο από την τοπική κουλτούρα.

Όπως δηλώνει ο Thomas Estrany, Sales Manager της H&M για την ελληνική αγορά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε και πάλι τους πελάτες μας στα ανανεωμένα μας καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά. Οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τον τοπικό χαρακτήρα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, στους οποίους ο καθένας μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του μέσα από τη μόδα και να απολαμβάνει μια μοντέρνα, άνετη αγοραστική εμπειρία.»

Το κατάστημα της Ερμού (4.000 τ.μ. συνολική επιφάνεια, 2.356 τ.μ. εμπορικού χώρου) επανασυστήνεται με άπλετο φυσικό φως, στοιχεία που διατηρούν τον ιστορικό του χαρακτήρα και το καινοτόμο Frame Concept, προσφέροντας όλες τις σειρές της H&M: Γυναικεία, Ανδρικά, Παιδικά και H&M Home. Στον Πειραιά, σε απόσταση αναπνοής από το λιμάνι, το κατάστημα (4.000 τ.μ. συνολικά, 2.777 τ.μ. εμπορικά) ανανεώνεται με αίσθηση μοντέρνου design, τιμώντας την αρχιτεκτονική και την ταυτότητα της περιοχής.

Και τα δύο καταστήματα ενσωματώνουν το next-gen concept της H&M, με έξυπνες υπηρεσίες όπως Click & Collect, αυτόματα lockers, ψηφιακές οθόνες, και – αποκλειστικά στην Ερμού – έξυπνα δοκιμαστήρια που επιτρέπουν στους πελάτες να ζητούν μεγέθη ή πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Οι επαναλειτουργίες γιορτάζονται με το H&M Summer Kiosk, goodie bags, καλοκαιρινές λιχουδιές και πολλές εκπλήξεις. Παράλληλα, παρουσιάζεται μια ξεχωριστή συνεργασία με το Ergon 72H, με συλλεκτικό μπισκότο εμπνευσμένο από τις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά.

Φωτογραφία από τις εργασίες στο κατάστημα της Ερμού
Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ