Στην Ελλάδα, η αγορά των σχολικών ειδών εξακολουθεί να επηρεάζεται από τη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η μείωση του μαθητικού πληθυσμού συνιστά μακροπρόθεσμη πρόκληση για τις πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας, την οποία ο Όμιλος αντιμετωπίζει με αναδιάρθρωση του προϊοντικού μίγματος και ενίσχυση εναλλακτικών κατηγοριών που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό.
Σταθερότητα και προσαρμογή σε ξένες αγορές
Στη Ρουμανία, η αύξηση του ΦΠΑ από τον Αύγουστο του 2025 απορροφήθηκε, προκειμένου να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα και η εξαιρετική σχέση τιμής-ποιότητας που αναγνωρίζουν οι καταναλωτές. Αντίστοιχα, στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές, με το ενδιαφέρον να στρέφεται στις πληθωριστικές επιπτώσεις που ενδέχεται να προκαλέσει η επικείμενη ένταξη της χώρας στην Ευρωζώνη.
Σε Ελλάδα και Κύπρο, οι επιδόσεις των καταστημάτων κινήθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα, στηρίζοντας ουσιαστικά τον ρυθμό ανάπτυξης του Ομίλου, παρά τις δημογραφικές αντιξοότητες.
Συνολικά, για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του Ομίλου εμφανίζονται αυξημένες κατά 7,6%, διατηρώντας τον ρυθμό ανάπτυξης σταθερό σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου.
Στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά, για το 9μηνο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας –χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές– παρουσίασαν αύξηση κατά 9%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στην Κύπρο, οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Σεπτέμβριο του 2025 ήταν αυξημένες κατά 5%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά, οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 9μηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 8%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Βουλγαρία-Ρουμανία
Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Σεπτέμβριο του 2025, παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα. Συνολικά, οι πωλήσεις του δικτύου στη Βουλγαρία για το 9μηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 3%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα. Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 9μηνο του 2025, είναι αυξημένες κατά 6%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.