Το iPhone της Apple αντιπροσώπευε ένα στα τέσσερα smartphone που πωλήθηκαν στην Κίνα τον Οκτώβριο, με τις πωλήσεις να σημειώνουν άνοδο 37% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, λόγω της ισχυρής ζήτησης για τη σειρά iPhone 17, σύμφωνα με στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας Counterpoint την Τρίτη.
Η Apple πέτυχε τελευταία φορά αυτό το ορόσημο μεριδίου αγοράς το 2022, όταν ο ανταγωνισμός στην premium κατηγορία ήταν ασθενέστερος. Οι συνολικές πωλήσεις smartphone στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 8% σε ετήσια βάση τον Οκτώβριο, χάρη στην Apple και τους εγχώριους κατασκευαστές, σύμφωνα με στοιχεία. Και οι τρεις παραλλαγές του iPhone 17 κατέγραψαν μεσαία έως υψηλή διψήφια ποσοστιαία αύξηση, με επικεφαλής την βασική έκδοση, δήλωσε η Counterpoint.
Τα νέα μοντέλα iPhone αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 80% των πωλήσεων μονάδων της Apple, δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της Counterpoint, Ivan Lam. «Είναι πιθανό να δούμε την ανάπτυξη να ενισχύεται καθώς η αύξηση των ASP (μέση τιμή πώλησης) ωθεί τα έσοδα υψηλότερα».
Ρεκόρ τριμήνου για την Apple
Η δυναμική της Apple δείχνει ένα ρεκόρ τριμήνου Δεκεμβρίου, ανέφερε η ερευνητική εταιρεία. Οι εγχώριες μάρκες συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς smartphone, με την Xiaomi να σκαρφαλώνει στη 2η θέση για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, μετά από μια πρόωρη κυκλοφορία της σειράς 17.
Οι πωλήσεις smartphone της Oppo αυξήθηκαν κατά 19% τον Οκτώβριο, λόγω της ζήτησης για τη σειρά Find X9 και τη σειρά Reno 14.
«Υπάρχει πάντα κάποιος κίνδυνος, ειδικά με την πολυαναμενόμενη σειρά Huawei Mate 80 που κυκλοφορεί στις 25 Νοεμβρίου», δήλωσε ο Lam.
«Αλλά υπάρχει μεγάλη δυναμική πίσω από την Apple, και σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει μεγάλη σταδιακή μείωση που να υποδηλώνει μια απότομη πτώση».
Με πληροφορίες από Reuters