Το ανανεωμένο Electra Rhythm Athens άνοιξε χθες τις πόρτες του στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Ερμού, επιστρέφοντας στην ξενοδοχειακή αγορά. Η επαναλειτουργία του πρώην Electra Hotel Athens έγινε μετά από επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ και ένα διάλειμμα περίπου έξι μηνών, από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025, κατά τη διάρκεια του οποίου ανασχεδιάστηκαν οι χώροι και το concept της μονάδας, προσαρμοσμένο σε νεανικό κοινό και σύγχρονους ταξιδιώτες.
Σήμερα το ξενοδοχείο διαθέτει 101 δωμάτια, λιγότερα από τα 109 που είχε προηγουμένως, ενώ η πληρότητα τόσο εδώ όσο και στα άλλα δύο αθηναϊκά ξενοδοχεία του ομίλου –Electra Metropolis Athens και Electra Palace Athens, υπερβαίνει σταθερά το 90%. Στο προφίλ των επισκεπτών, οι Έλληνες καταλαμβάνουν το 25%, ενώ πρώτοι βρίσκονται οι Ισραηλινοί με περίπου 35%, ακολουθούμενοι από Αμερικανούς και Γάλλους.
Η ανακαίνιση του Electra Rhythm Athens αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου επενδυτικού πλάνου του ομίλου, ύψους άνω των 55 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει και τη δημιουργία του έβδομου ξενοδοχείου του στη Θεσσαλονίκη. Το νέο μέλος του ομίλου, προϋπολογισμού πάνω από 35 εκατ. ευρώ, θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Τσιμισκή, Εθνικής Αμύνης και Δαγκλή και αναμένεται να ανοίξει το καλοκαίρι του 2027, λίγο πριν από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου, προχωρά η ανακαίνιση του Electra Palace Athens στην Πλάκα, με δυναμικότητα 157 δωματίων, σε δύο φάσεις ώστε το ξενοδοχείο να παραμείνει σε λειτουργία. Στη Ρόδο ολοκληρώθηκε πέρυσι η ανακαίνιση του Electra Palace Rhodes, ύψους 13 εκατ. ευρώ, ενώ σε δεύτερο χρόνο προβλέπεται επέκταση της μονάδας. Η ανακαίνιση του Electra Palace Θεσσαλονίκης το 2020, προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ, ολοκληρώνει το σύνολο των επενδύσεων του ομίλου από το 2020 έως σήμερα στα 65 εκατ. ευρώ.
Με την προσθήκη του νέου ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη, τα Electra Hotels & Resorts διαμορφώνουν ένα δίκτυο επτά πολυτελών μονάδων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Κεφαλονιά. Παράλληλα, προετοιμάζεται ένα ολικό rebranding που θα ανανεώσει την εταιρική ταυτότητα, ενισχύοντας τη θέση του ομίλου στην ελληνική και διεθνή αγορά φιλοξενίας και προσφέροντας στους επισκέπτες μια σύγχρονη, ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής.