Νέα
  • ΓΔ: 820.06 +0.11%
  • Τζίρος: 28,74 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Nutricia Ελλάδος: Γιατί ανέλαβε και τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Danone

Ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας, η Danone Nutricia Ελλάδος αναλαμβάνει την εμπορία και διανομή των γαλακτοκομικών & φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται.

Η κατηγορία των γαλακτοκομικών προϊόντων της Danone περιλαμβάνει τις μάρκες Activia, Actimel, Danonino & Danette και η κατηγορία των φυτικών προϊόντων τις μάρκες Alpro και Provamel.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα φυτικά προϊόντα, σημειώνεται ότι η κατηγορία αυτών που είναι εναλλακτικά των γαλακτοκομικών (π.χ. ροφήματα, επιδόρπια, παγωτά κ.λπ.) αναπτύχθηκε σε αξία κατά 51% μεταξύ του 2019 και του 2021, με τα φυτικά ροφήματα να «τρέχουν» με 48% και τα φυτικά επιδόρπια να εμφανίζουν τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης την ίδια περίοδο.

Αντίθετα, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης της κατηγορίας της βρεφικής διατροφής, που περιλαμβάνει τις μάρκες Almiron, Milupa, Aptamil και Nutricia, και της κατηγορίας της ειδικής διατροφής που περιλαμβάνει ενδεικτικά τις μάρκες Fortimel, Souvenaid, Nutrison, Neocate, Infatrini.

Πού στοχεύει η παγκόσμια αναδιοργάνωση

Η Danone προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών.

O Σίμος Λουλούμαρης, Country Manager, της Danone Ελλάδος δήλωσε ότι «είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που συμμετέχουμε ως χώρα στις παγκόσμιες αλλαγές που πραγματοποιεί η εταιρεία Danone, μένοντας, περισσότερο από ποτέ, προσηλωμένοι στην αποστολή της εταιρείας να προσφέρει υγεία μέσω των προϊόντων της. Είναι μια ιστορική στιγμή καθώς είναι η πρώτη φορά που οι κατηγορίες της βρεφικής και ειδικής διατροφής ενηλίκων και των γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων ενοποιούνται κάτω από μία εταιρεία στην Ελλάδα».

Οι διαρθρωτικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν από την 1η Ιουνίου σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

Επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό

Η Danone με αφορμή αυτή την αλλαγή θα επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό δημιουργώντας περίπου 20 νέες θέσεις εργασίας στο τμήμα των πωλήσεων, του marketing, της εφοδιαστικής αλυσίδας κ.λπ.

Ταυτόχρονα θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας. Συγκεκριμένοι πελάτες λιανικής θα εξυπηρετούνται απευθείας από τη Danone Nutricia (εμπορική επωνυμία Numil Hellas), ενώ οι υπόλοιποι πελάτες θα συνεχίζουν να εξυπηρετούνται ως προς τα γαλακτοκομικά και φυτικά προϊόντα από τον τρέχοντα διανομέα (Leader).

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνεργασία με τη Leader θα διατηρηθεί και σε άλλα κανάλια όπου η Danone Nutricia θέλει να ενισχύσει την παρουσία της, όπως είναι π.χ. το HoReCa. Παράλληλα, δεν θα αλλάξει κάτι στη συνεργασία που διατηρεί η εταιρεία με τη ΔΕΛΤΑ.

Danone-Nutricia

H Danone είναι μια γαλλική πολυεθνική, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων. Με παρουσία σε 120 αγορές, διαθέτει πωλήσεις αξίας άνω των 24 δισ. ευρώ ετησίως.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, για έναν αιώνα η Danone παραμένει πιστή στον αρχικό της σκοπό, να διαθέτει στην αγορά υγιεινά, νόστιμα προϊόντα προσαρμοσμένα στις διατροφικές ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών.

Απαραίτητα γαλακτοκομικά και φυτικά προϊόντα, νερά, πρώιμη διατροφή και ιατρική διατροφή -όλες οι σειρές της μοιράζονται τον ίδιο στόχο: να προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα κορυφαίας ποιότητας που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών σε κάθε στάδιο της ζωής τους.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ