Νέα
  • ΓΔ: 1413.49 +0.14%
  • Τζίρος: 42,82 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το efood διαμορφώνει το μέλλον του delivery στη χώρα

Το efood συνεχίζει να καινοτομεί κάνοντας ένα βήμα παραπάνω και αυτή τη φορά λανσάρει τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro, αλλάζοντας και πάλι τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το delivery.

Με τη νέα συνδρομητική υπηρεσία efood pro που εξασφαλίζει στους συνδρομητές, με ένα μικρό μηνιαίο κόστος, παραγγελίες χωρίς το κόστος διανομής, την ενδυνάμωση του στόλου διανομής, αλλά και την επέκταση στα φυσικά καταστήματα, το efood περνά στην νέα εποχή της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρά με το brand, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους φέρνοντας έτσι μια μικρή επανάσταση στην λιανική.

Δεκατρία ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη παραγγελία που άλλαξε σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα των καταναλωτών, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του κλάδου των online παραγγελιών, η δημοφιλής πλατφόρμα έχει πλέον μετασχηματιστεί, εξελίσσοντας τις υπηρεσίες της, μεγαλώνει, διευρύνει τη δραστηριότητά της και συνεχίζει να φέρνει σημαντικές αλλαγές στην αγορά.

efood pro: η νέα συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν delivery

Ξεκινώντας ως μια νεοφυής εταιρεία, το efood κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, αναπτύσσοντας ένα εκτενές δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων και διευκολύνοντας εκατομμύρια καταναλωτές στις καθημερινές τους ανάγκες. Με το λανσάρισμα της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας efood pro, το efood εισάγει μια σημαντική καινοτομία που αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της διανομής προϊόντων. Η νέα αυτή υπηρεσία, που κοστίζει μόλις 3,99€ το μήνα, επιτρέπει στους χρήστες να απολαμβάνουν δωρεάν delivery – χωρίς το κόστος διανομής – για τις παραγγελίες τους μέσω της υπηρεσίας delivered by efood, η οποία έως τώρα επιβαρυνόταν με χρέωση ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.

Το efood pro δημιουργήθηκε με γνώμονα τους συχνούς χρήστες της πλατφόρμας, προσφέροντάς τους έναν τρόπο να εξοικονομήσουν χρήματα σε καθημερινές τους παραγγελίες. Με την προσιτή αυτή συνδρομή, οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιούν απεριόριστες παραγγελίες χωρίς επιπλέον χρέωση διανομής, κάτι που αναμένεται να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές σε εκείνους που παραγγέλνουν συχνά μέσω της πλατφόρμας. Αυτή η πρωτοβουλία του efood δεν είναι απλώς μια επιχειρηματική στρατηγική για να αυξήσει την πιστότητα των πελατών, αλλά αποτελεί και μια προσπάθεια να διαμορφώσει μια νέα αγοραστική συνήθεια, φέρνοντας τον καταναλωτή πιο κοντά σε έναν κόσμο όπου η διανομή προϊόντων γίνεται απρόσκοπτα και με ελάχιστο κόστος.

Στο πλαίσιο της νέας του στρατηγικής για το 2024, το efood προχώρησε στη δημιουργία της υπηρεσίας last mile, την οποία και μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε επιχείρηση, ακόμη και αν δεν συνεργάζεται με το efood, για να χρησιμοποιήσει τον efood στόλο διανομέων για παράδοση των προϊόντων της.

Το efood αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής στον ψηφιακό κόσμο. Η συνεχής επένδυση στην τεχνολογία, η ενίσχυση των σχέσεων με τις επιχειρήσεις και η εστίαση στις ανάγκες των καταναλωτών, έχουν καθιερώσει το efood ως τον ηγέτη στην ελληνική αγορά online παραγγελιών, με το μέλλον του να διαγράφεται εξίσου δυναμικό. Η εισαγωγή της υπηρεσίας efood pro είναι μια ακόμη απόδειξη της ικανότητας της εταιρείας να αναγνωρίζει και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της, διατηρώντας την κορυφαία θέση της στην αγορά.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ