Πρεμιέρα για την πρώτη ελληνική neobank, αδειοδοτημένη από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Snappi που φιλοδοξεί να αποτελέσει game changer, προσφέροντας μεταξύ άλλων ανταγωνιστικό επιτόκιο καταθέσεων 3% – το υψηλότερο της αγοράς – για ποσά μέχρι 1.000 ευρώ. Μέσω App Store και Google Play ξεκίνησε η διάθεση της εφαρμογής σε όλους τους Έλληνες φορολογούμενους, ενώ η διεθνής επέκταση θα πραγματοποιηθεί το 2027 με στόχο το 2029 να έχει παρουσία σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες.
Με έδρα τα Ιωάννινα, η Snappi που δημιουργήθηκε από το μηδέν ώστε να είναι 100% ψηφιακή έχει θέσει ως καταρχήν στόχο τους 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του 2025 και να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο το 2027 και στο τέλος του 2028 να φτάσει τους 1,9 εκ. πελάτες, να έχει καταθέσεις 2,5 δισ. ευρώ και οι χορηγήσεις δανείων να ανέλθουν σε 600 εκ. ευρώ.
Επόμενος στόχος, με προοπτική τριετίας, είναι η χορήγηση δανείων για την απόκτηση στέγης μέσω συνεργιών με άλλους εταίρους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη στη λίστα αναμονής είναι πολλοί περισσότεροι από 17.000 χρήστες που είχε ανακοινώσει η Τράπεζα Πειραιώς, ένας εκ των δύο μετόχων της ελληνικής neobank (με 55% και με 45% η Natech), στο τέλος Ιουλίου.
Νέες υπηρεσίες και Pay Later
Εντός των επόμενων ημερών θα είναι διαθέσιμη και η υπηρεσία Pay Later για αγορές από 60 – 500 ευρώ και εξόφληση σε τέσσερις άτοκες δόσεις, χρησιμοποιώντας καθημερινό σύστημα αξιολόγησης για τον κάθε πελάτη – υπό την προϋπόθεση ρητής συγκατάθεσης του πελάτη για πρόσβαση στο ιστορικό συναλλαγών κλπ. – ώστε να επιτυγχάνεται σωστή τιμολόγηση, αλλά και να μπαίνουν όρια χρηματοδότησης ώστε να αποτραπεί η υπερχρέωση.
«Στη Snappi, επανεξετάσαμε πώς πρέπει να είναι το banking: απλό, διαφανές και προσαρμοσμένο στην πραγματική ζωή. Η διαφάνεια έχει κομβικό ρόλο σε όλα όσα κάνουμε: χωρίς περίπλοκους όρους, χωρίς απρόσμενα κόστη, μόνο ξεκάθαρες και δίκαιες τραπεζικές συναλλαγές. Με ισχυρές ελληνικές ρίζες και διεθνή προοπτική, ανήκουμε σε μια γενιά από neobanks που είναι ευέλικτες, συμπεριληπτικές, και πραγματικά χρήσιμες στην καθημερινότητα των πελατών μας» δήλωσε η CEO της Snappi, Gabriella Kindert.
Η εφαρμογή της Snappi είναι αποκλειστικά mobile, προσφέροντας απλή και γρήγορη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού χωρίς γραφειοκρατία, και 24/7 ανθρώπινη εξυπηρέτηση. Οι πελάτες αποκτούν άμεσα και δωρεάν ψηφιακή χρεωστική κάρτα, με δυνατότητα έκδοσης και φυσικής κάρτας.
Αξιοπιστία και ασφάλεια
Η Snappi, ως αδειοδοτημένη τράπεζα από την ΕΚΤ, μετέχει στο σύστημα εγγύησης καταθέσεων, που διασφαλίζει την προστασία καταθέσεων ως 100.000 ευρώ ανά καταθέτη, και συνδυάζει την απλότητα, τη διαφάνεια και την ευελιξία μιας neobank με την αξιοπιστία και την ασφάλεια μιας τράπεζας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προσφέροντας μια νέα τραπεζική εμπειρία προσαρμοσμένη στον σύγχρονο τρόπο ζωής.
Ορισμένα από τα βασικά οφέλη για τους πελάτες της Snappi:
- Με ελληνικό IBAN και ενσωμάτωση στο Σύστημα Πληρωμών ΔΙΑΣ, οι λογαριασμοί της Snappi είναι πλήρως συμβατοί με τις πληρωμές IRIS, τις πληρωμές λογαριασμών, το χτίσιμο του αφορολόγητου και τις τοπικές μεταφορές χρημάτων. Σημειώνεται ότι οι αναλήψεις από τα ΑΤΜ όλων των τραπεζών που μετέχουν στη ΔΙΑΣ θα είναι δωρεάν για τους πελάτες της Snappi.
- 24/7 ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών στην ελληνική γλώσσα, χωρίς εξάρτηση από bots ή τυποποιημένες απαντήσεις, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή neobank με αυτήν την υπηρεσία.
- Επιτόκιο 3% για καταθέσεις έως 1.000 ευρώ – το υψηλότερο στην αγορά – που βοηθά τους πελάτες να αυξήσουν τις αποταμιεύσεις τους χωρίς ρίσκο.
- Η δέσμευση της Snappi για μηδενικές χρεώσεις σημαίνει ότι οι πελάτες της μπορούν να τη χρησιμοποιούν με ξεκάθαρους όρους και πλήρη διαφάνεια χωρίς να ανησυχούν. Είτε πρόκειται για μεταφορές χρημάτων, αγορές στο εξωτερικό ή διαχείριση αποταμιεύσεων, οι χρήστες της Snappi μπορούν να απολαύσουν μια ξεκάθαρη εμπειρία χωρίς εκπλήξεις.
- Έρχεται σύντομα: Snappi Pay Later, μία ευέλικτη e-shopping εμπειρία που επιτρέπει πληρωμές σε 4 άτοκες δόσεις.
→ Διαβάστε επίσης: Ελληνικές τράπεζες: Μερίσματα, πιστωτική επέκταση και εξαγορές στο επίκεντρο των συζητήσεων στη Νέα Υόρκη
Στόχευση στις νέες γενιές
Η Snappi, αξιοποιώντας το ΑΙ, στοχεύει στους εκπροσώπους της Gen Z (γεννημένοι 1997-2012), αλλά και της Gen Y (γεννημένοι 1981-1996), γενιές που δεν αποταμιεύουν, δεν επενδύουν και δεν έχουν σταθερούς μισθούς. Σε ποσοστό 94% είναι χρήστες του διαδικτύου σε καθημερινή βάση και πραγματοποιούν online αγορές σε ποσοστό 83%, ενώ 1 στους 5 επιθυμεί να δουλέψει σε άλλη χώρα.
Η Νίκη Μ. Χίου, Αναπληρώτρια CEO της Snappi, σημείωσε ότι η Ελλάδα έχει βγει σοφότερη και πιο δυνατή από τις χρηματοοικονομικές προκλήσεις της προηγούμενης δεκαετίας, κάνοντας ταυτόχρονα σημαντικά βήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
«Η Snappi αντανακλά αυτήν την ανθεκτικότητα και την ανανέωση. Έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο συμπεριληπτική προς τους νέους ανθρώπους, τις υπο-εξυπηρετούμενες περιοχές και σε όσους αισθάνονται εκτός του παραδοσιακού τραπεζικού συστήματος. Δημιουργημένη από το μηδέν, με την υποστήριξη της τεχνολογίας και θεμελιωμένη σε ανθρώπινες αξίες, η Snappi είναι εδώ για να ακούει, να μαθαίνει και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της».