Νέα
  • ΓΔ: 1448.48 -0.48%
  • Τζίρος: 187,13 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β.Σ.Καρούλιας: Αναπτύχθηκε με ρυθμούς 28% στο α’ εξάμηνο – Τα σχέδια μετά την απώλεια της Ab Inbev

Με ρυθμό ανάπτυξης 28% «έτρεξε» η Β.Σ. Καρούλιας στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2022/2023, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ωστόσο η ελληνική εταιρεία σχεδιάζει τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσει την «απώλεια» των σημάτων της Ab Inbev (Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s κ.ά.) από 1/1/2023.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι η ζυθοποιία Ab Inbev ήταν μία εκ των σημαντικότερων προμηθευτών της.

Όπως υποστηρίζει στις τελευταίες χρηματοοικονομικές καταστάσεις η διοίκηση της Καρούλιας, «η διακοπή της συνεργασίας μας, παρά το γεγονός ότι υπερκαλύφθηκαν από την πλευρά μας όλοι οι τεθέντες στόχοι, οφείλεται στην άρνησή μας στα αιτήματά τους που αφορούσαν την εξαγορά της εταιρείας μας και την διακοπή της διανομής άλλων μπυρών (Paulaner, Estrella, κλπ.)».

Αντιστάθμισμα με Marie Brizard και Beluga

Αναφορικά με τις επιπτώσεις αυτής της εξέλιξης, η διοίκηση εκτιμά ότι η ανάληψη - κατά τη διάρκεια της χρήσης 2021/2022 -  της διανομής στην ελληνική αγορά του λικέρ Marie Brizard και της βότκας Beluga, σε συνδυασμό και με άλλες συνεργασίες, καθώς επίσης της περαιτέρω ανάπτυξης των υπαρχόντων εμπορευμάτων και αφ’ ετέρου λόγω της ύπαρξης ικανών ποσοτήτων εμπορευμάτων της Ab Inbev, θα βοηθήσουν ώστε να μην επηρεαστεί η τρέχουσα χρήση.

Coolvit, Veto και νέο Cutty Sark

Σχετικά με άλλες συνεργασίες που έχουν κλείσει κατά την τρέχουσα χρήση σημειώνουμε ότι από 1/6/2022 η Β.Σ. Καρούλιας ανέλαβε τη διανομή της σειράς βιταμινούχων νερών, CoolVit, προϊόντα της Coral Innovations, εταιρείας του ομίλου Βαρδινογιάννη.

Επίσης, από τις 4/5/2022 ξεκίνησε τη διανομή του Ούζου Μυτιλήνης Veto από την ποτοποιία Σπέντζα. Εξάλλου πρόσφατα, στο Athens Bar Show, η εταιρεία παρουσίασε το νέο Cutty Sark 12 ετών το οποίο πρόκειται να λανσάρει στην ελληνική αγορά από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

►Διαβάστε και: Carpo: Το «πέταγμα» από την Κυψέλη στο Κολωνάκι κι από εκεί σε Λονδίνο και Ντουμπάι

Τέλος, στα τέλη Μαρτίου άλλαξε και η εταιρική ταυτότητα του Cortese Caffè. Στόχος της διοίκησης με τα coffee brands που έχει στο χαρτοφυλάκιό της (Diemme, Dallmayr και Cortese Caffè) είναι να μπει την επόμενη τριετία μέσα στις top 5 εταιρείες στην κατηγορία του καφέ.

Net Metering

Σε επίπεδο περιορισμού του κόστους, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο της την εγκατάσταση καθώς και ολοκλήρωση συστημάτων net metering για εξοικονόμηση ενέργειας.

Σημαντική αύξηση μεγεθών στην χρήση 2021/2022

Αναφορικά με την χρήση 2021/2022 που ολοκληρώθηκε στα τέλη του περασμένου Μαρτίου, η Καρούλιας αναπτύχθηκε με ρυθμούς άνω του 40% με τζίρο που ξεπέρασε τα €100 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ), διπλασιάζοντας τα EBITDA, ενώ η καθαρή της κερδοφορία διαμορφώθηκε σε €3,32 εκατ.

Ειδικότερα οι πωλήσεις της ανήλθαν σε €105 εκατ. (από €74,44 εκατ. την χρήση 2020/2021) σημειώνοντας άνοδο 41,18% ενώ ανάλογη ήταν και η αύξηση σε επίπεδο τζίρου χωρίς τον ΕΦΚ (+42,66%).

Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €20,04 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 59,52%, ενώ τα EBITDA σχεδόν διπλασιάστηκαν φθάνοντας τα €5,58 εκατ.

Τέλος, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας για την χρήση 2021/2022 ανήλθαν σε €3,88 εκατ. από €440,5 την αμέσως προηγούμενη χρήση και τα καθαρά κέρδη σε €3,32 εκατ. από €325 χιλ. τη χρήση 2020/2021.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα