Νέα
  • ΓΔ: 860.06 +1.03%
  • Τζίρος: 79,81 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Τα καταστήματα του μέλλοντος: Διαδραστικά δοκιμαστήρια αλλάζουν την εμπειρία του shopping

Σε προορισμούς για ψυχαγωγία και αγορές μετατρέπονται τα εμπορικά κέντρα, παρέχοντας στους επισκέπτες τους μια ολοκληρωμένη εμπειρία fun-food-fashion.

Πρόκειται για εμπορικά κέντρα που είναι, πλέον, social hubs, καθώς, εκτός από το shopping, παρέχουν ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών, με κέντρα διασκέδασης και εστίασης.

Τα καταστήματα της επόμενης γενιάς που θα υπάρχουν στα νέα malls, περιλαμβάνoυν ψηφιακούς καθρέπτες, διαδραστικά δοκιμαστήρια, σύγχρονες μεθόδους πληρωμών, δίνοντας τη δυνατότητα στον επισκέπτη εύκολα και άνετα να επιλέγει αυτά που θέλει, επιτυγχάνοντας ελάχιστες ουρές σε δοκιμαστήρια και ταμεία.

Τα εμπορικά κέντρα του μέλλοντος αλλάζουν και σχεδιαστικά, καθώς θα είναι μεγαλύτερα, με περισσότερους πράσινους χώρους, με βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και πρωτοποριακές τεχνολογίες.

Όσο για τα καταστήματα, τείνουν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μια εμπειρία phygital, καθώς πλέον μέσα από τα data analytics μπορούν να γνωρίζουν τι θέλει ο επισκέπτης.

Μέσω ψηφιακών και διαδραστικών καθρεφτών και face αναγνώρισης, στο άμεσο μέλλον ο πελάτης θα ψωνίζει, γρήγορα και άνετα, χωρίς καν να δοκιμάσει τα ρούχα ή τα παπούτσια που επιλέγει.

Το κεντρικό κατάστημα του Ralph Lauren στη Νέα Υόρκη τοποθέτησε διαδραστικούς καθρέφτες στα δοκιμαστήρια του, με μεγάλες οθόνες αφής, όπου ο καθένας μπορεί να δοκιμάζει ό,τι ρούχο και αξεσουάρ υπάρχει στο μαγαζί, χωρίς καν να το φορέσει!

Τα καταστήματα του μέλλοντος μας δίνει την ευκαιρία να δούμε το βίντεο που δημοσίευσε το κατάστημα ρούχων Rebecca Minkoff σε συνεργασία με το eBay. 

Στο δοκιμαστήριο μέσα, οι μεγάλοι διαδραστικοί καθρέφτες φωτίζονται μόλις εντοπίσουν τη κίνηση σου, σκανάρουν τα ρούχα που φοράς στο δοκιμαστήριο και σου προτείνουν ωραίους και πιθανούς συνδυασμούς τους με αξεσουάρ, όπως τσάντες και κοσμήματα.

Οι «έξυπνοι» καθρέπτες στα δοκιμαστήρια δείχνουν στους πελάτες πώς «κάθονται» τα ρούχα επάνω τους, επιτρέποντάς τους μάλιστα να αλλάζουν επιλογές με την κίνηση ενός χεριού. Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και εφαρμογές, μπορούν μέχρι και να «προτείνουν» στον πελάτη το πιο κατάλληλο για εκείνον μέγεθος ή χρώμα ενός ρούχου, προσφέροντας άμεσα ένα preview με τις ταιριαστές επιλογές. Στη συνέχεια μπορούν να μοιραστούν τις εικόνες αυτές με τους φίλους τους στα social media ή μέσω email, για να ζητήσουν τη γνώμη τους.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ